Gå til innhold

Min mening om Dell Inspiron 9300

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe.. den er ganske stor ja. hadde vært brillefint om noen hadde mulighet til å slenge ut et bilde ved siden av en mobiltelefon eller noe.

og hvor lang leveringstid har dell på denne maskinen ?

Endret av Anubis
Lenke til kommentar
hehe.. den er ganske stor ja. hadde vært brillefint om noen hadde mulighet til å slenge ut et bilde ved siden av en mobiltelefon eller noe.

og hvor lang leveringstid har dell på denne maskinen ?

De brukte akkurat 2uker for å levere den

Lenke til kommentar
Min største klage er at den bråker litt for mye. Jeg trenger egentlig at den skal være helt stille for å kunne gjøre lydopptak i samme rom som maskinen. Begge viftene går alltid. Riktignok på lav turtall men allikevel... De har i følge fangui tre trinn. Av, sakte eller fort. Sakte er for bråkete etter min mening. Av blir desverre fort varmt. Vet noen hva som regnes for å være for varmt?

Husk at underlaget maskina står på har ganske stor betydning for hvor varm maskina blir.

Men dersom du er seriøs i forhol til lyd, så burde du ha eget opptaksutstyr og overføre til PC for redigering senere.

Også er det selvsagt mulig å skru av vifta mens du gjør opptak, og så skru på senere når du er ferdig.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min som en ren desktop-erstatter, så størrelsen hadde ikke mye innvirkning på valget. Jeg har i et par år hatt en inspiron 2500 med XGA-skjerm, og den oppløsningen holder ikke til mitt bruk. Det var derfor med trist innstilling jeg ble NØDT til å velge dell, ettersom ingen annen produsent kan levere UXGA i samme prisklasse.

Jeg ser ingen grunn til at det skulle være problematisk å ha den med på forelesning heller egentlig. Det er iallefall god plass til den i alle forelesninsalene på institutt for informatikk ved UiO.

Den er heller ikke spesielt tung i forhold til andre laptoper med liknende specs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...