Anubis Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 åssen er det å ha denne maskin på fanget? blir det evig varmt? ca hvor mange timer varer batteriet under normal bruk? nevn om det er 6 eller 9 cellers batteri. Lenke til kommentar
msh Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Den blir ikke sikkelig varm.Du kan ha det i fange Lenke til kommentar
MKE Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 ca 3 timer med 9 cells batteri det er veldig bra til å være 17" med truebright skjerm Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hva er vekta på dette monsteret egentlig ? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hva er vekta på dette monsteret egentlig ? 3,6 kilo med det "lille" batteriet, litt mer med det store. Geir Lenke til kommentar
msh Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hva er vekta på dette monsteret egentlig ? Ikke mye,jeg trodde den skulle veie mye,men min gammle packardbell I-Power 5000 veide mer enn den. Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) hehe.. den er ganske stor ja. hadde vært brillefint om noen hadde mulighet til å slenge ut et bilde ved siden av en mobiltelefon eller noe. og hvor lang leveringstid har dell på denne maskinen ? Endret 9. april 2005 av Anubis Lenke til kommentar
msh Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hehe.. den er ganske stor ja. hadde vært brillefint om noen hadde mulighet til å slenge ut et bilde ved siden av en mobiltelefon eller noe. og hvor lang leveringstid har dell på denne maskinen ? De brukte akkurat 2uker for å levere den Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Pokker til mas da... Får vel slenge inn noen fler bilder da. Denne gangen med mobiltelefon, nærmere bestemt siemens m65. Beklager den fantastisk råtne kvaliteten... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Min største klage er at den bråker litt for mye. Jeg trenger egentlig at den skal være helt stille for å kunne gjøre lydopptak i samme rom som maskinen. Begge viftene går alltid. Riktignok på lav turtall men allikevel... De har i følge fangui tre trinn. Av, sakte eller fort. Sakte er for bråkete etter min mening. Av blir desverre fort varmt. Vet noen hva som regnes for å være for varmt? Husk at underlaget maskina står på har ganske stor betydning for hvor varm maskina blir. Men dersom du er seriøs i forhol til lyd, så burde du ha eget opptaksutstyr og overføre til PC for redigering senere. Også er det selvsagt mulig å skru av vifta mens du gjør opptak, og så skru på senere når du er ferdig. Lenke til kommentar
msh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Her har du bildet av Pcen min sammlingnet med Sony ericsson T610. Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 det så smekkert ut folkens blir nok en sånn en om en måneds tid! Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Hvordan er det å bære rundt på en sånn en? Kan ikke tenke meg dere kjøpte en sånn for å bruke under en forelesning? PS: men ellers ganske lekker Endret 10. april 2005 av henrik^ Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg kjøpte min som en ren desktop-erstatter, så størrelsen hadde ikke mye innvirkning på valget. Jeg har i et par år hatt en inspiron 2500 med XGA-skjerm, og den oppløsningen holder ikke til mitt bruk. Det var derfor med trist innstilling jeg ble NØDT til å velge dell, ettersom ingen annen produsent kan levere UXGA i samme prisklasse. Jeg ser ingen grunn til at det skulle være problematisk å ha den med på forelesning heller egentlig. Det er iallefall god plass til den i alle forelesninsalene på institutt for informatikk ved UiO. Den er heller ikke spesielt tung i forhold til andre laptoper med liknende specs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå