kloppen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hvorfor viser disse to forskjell i brukt plass? Har merket alle filene men det ser ut til at noe plass er forsvunnet... Har vist absolutt alle filer, både skjulte og systemfiler... Problemet kom etter at jeg avinstallerte et program som inneholdt ca 200 000 filer. Er sikker på å ha slettet alt og tømt norton papirkurv... Endret 6. april 2005 av kloppen Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Husk at WinXP-recovery ("opprettingspunkt") og sidevekslingsfilen tar plass. Sjekk innstillingene under "Systemegenskaper" (høyreklikk på min datamaskin) og kikk under "Avansert"-tab'en og "Systemgjennoppretting". Her på jobben finner jeg at summen av alle filer + systemgjennoppretting er ca lik HDD-størrelsen... Mvh, S (Bruk CCleaner for å kaste ut alle gamle ruskefiler: www.ccleaner.com) Endret 6. april 2005 av adder1972 Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 skal sjekke det... Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Fjernet tidligere gjennopprettingsfiler untatt den siste... Og det ble faktisk 5 GB ledig etter dette. Ganske sykt at windows tar opp så mye plass for å ha gjennopprettingsfiler fra tidligere oppsett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå