_coldfusion_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Lurte på om noen vet hvor mange watt jeg trenger av psu, til et hk med innebygd vga,lyd,lan osv. pluss to hd, en dvd? Har en på 150w, dette blir kanskje litt lite men det er en celeron 2.8 ghz det er snakk om da. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hvor mye ram, vifter og annet dill dall har du da? Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 ingenting dill å dall. bare 256 ram. Lenke til kommentar
idjut2 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Her er en praktisk watt-kalkulator.... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ca. 200W bør du ha med det dere der. Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 vil det bli meget ustabilt med bare 150w da? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg hakke peil men jeg vil tro det . kjøp deg en ny en bare ikke QTEC! Desse er ustabile og de yter mindre en det som står på pakken. og de er også brannfarlige. De har tvunnede\skjøtede ledninger som ikke er isolerte. Så styr unna. :yukk: kjøp heller bzerk på microplex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå