Håvard Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 HEI!! Skal ha et foredrag om data sikkerhet... (9kl) Da tengte jeg blandt annet å nevne noen a de mest brukte antivirusporgrammene, og lurte derfor på hvilke dette er. Hadde vært hyggelig med noen tips til skrivinga Skal framføres neste uke, og derfor haster det litt Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 norton , nod 32, det er i alle fall de jeg har brukt, zone alarm, ++ kommer ikke på de, håper det hjalp litt, lykke til med foredraget! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Norton er vel den som blir brukt av flest (ikke dermed sagt at den er best, langt ifra etter min mening) Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 norman er vel ganske godt brukt og.. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Så må du ikke glemme Svensken! Neida, men det er ett svenskt program som er 100% bedre enn Norton/Norman. Også Spybot Search & Destroy er brukbart, men vet ikke om det går under antivirus Lenke til kommentar
So|o Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Så må du ikke glemme Svensken! Neida, men det er ett svenskt program som er 100% bedre enn Norton/Norman. Også Spybot Search & Destroy er brukbart, men vet ikke om det går under antivirus Spytbot Serarch & destroy går vel mer under AntiSpyware-program Endret 6. april 2005 av asdfgh Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Brukte Norton Antivirus til bedre alternativer som NOD 32 kom ut. De mest brukte til nå er vel Norton og Norman. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Norton Antivirus er det mest brukte. Men langtifra det beste. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Jeg skrev: Noen a de mest brukte antivirus programmene er Norton Antivirus, Norman Antivirus, og F-secure Antivirus. kan det være riktig??? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det beste er avast! Home Edition.. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Så må du ikke glemme Svensken! Neida, men det er ett svenskt program som er 100% bedre enn Norton/Norman. Også Spybot Search & Destroy er brukbart, men vet ikke om det går under antivirus svensken? hva tenker du på? finnes så vidt jeg vet ikke noe svenskt AV-prog. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det beste er avast! Home Edition.. Men ikke det mest brukte. Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hei. jeg tror ikke at vi skal legge så mye i det lilleslem sa der. for det første sier han ikke hvilket svensk antivirusprogram produsent det er og er heller ikke sikker på om det i hele tatt finnes noen svensk antivirusprodusent heller. eneste program produsenten som lager programmer innen sikkerhet som jeg kan komme på er LavaSoft som da har laga programmet Ad-aware. dette er et Antispyware program. mye brukt for å fjerne sjulte programmer fra datamaskinen. Norton er vel det meste brukte Antivirusprogrammet ja som de fleste her sier. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Norton er vel det meste brukte Antivirusprogrammet ja som de fleste her sier. Fordi de ikke vet om noe annet alternativ som, Nod32 eller fordi Telenor gir gratis bort Norton Internet Security i ADSl-pakken!? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hadde norton før! Det funker jo greit, men det suger ram, men har 2 gig ! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Det funker jo greit, men det suger ram, men har 2 gig For de som ikke har 2 GB med RAM, anbefales ikke Norton. Det er et dårlig antivirus-program. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det er ikke et dårlig program, men det er for ressurskrevende. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det beste er avast! Home Edition.. Men ikke det mest brukte. Er nok ikke det beste heller, selvom det er et stort pluss at det er gratis.. NOD32 er det råeste synes jeg, valgte faktisk å kjøpe det. Best i test, helt klart raskest og minst ressurskrevende. Og ikke minst: Det er det programmet microsoft bruker! De mest brukte er nok Norton, Norman, F-Secure og McAfee tenker jeg. Panda er nok også populært. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 NOD32 Men, jo mindere vanlig program, jo bedre. Har vært utfor tilfeller hvor virus/orm har tatt knekken på Norton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå