Joachim_F Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Husker du 3D Realms-prosjektet Prey? Nå melder CNN Money at utviklingen er i full gang igjen, og at spillet vil bli demonstrert på årets E3-messe. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Må innrømme at dette høre spennende ut ja. Men helst burde de vise fram Duke Nukem Forever. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 ja eller fortelle litt om hvor langt de har kommen Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hmm - det kan ikke tenkes at dette er en måte for 3DRealms å booke plass på E3 under bittelitt anonymitet for så den første dagen å sjokkere alle ved å vise frem en 99,9% ferdig versjon av Duke Nukem Forever i stedet? Endret 6. april 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hmm - det kan ikke tenkes at dette er en måte for 3DRealms å booke plass på E3 under bittelitt anonymitet for så den første dagen å sjokkere alle ved å vise frem en 99,9% ferdig versjon av Duke Nukem Forever i stedet? vi kan jo drømme... Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg vil nok påstå at Elderscrolls: Oblivion og ikke MINST xbox2 har en del høyere forventningsfaktor enn dette spillet, men ja takk begge deler... eeh.. tre deler:D Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Selv om Elderscrolls: Oblivion har lovet god grafikk, så tviler jeg på at det vil bli det eneste spillet med praktgrafikk på det aktuelle tidspunktet. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 En veldig spennende nyhet. Gleder meg til å høre mer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg