eivindhg Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skal skrive 10 siders særemne i engelsken, år 1vk almennfag, lurte på om noen har noen tips om hva jeg kan skrive om ? Emne må omhandle noe som har med England eller USA å gjøre, har kanskje noen skrevet et særemne i engelsk og har noen tips til hvordan, hva jeg burde skrive? Takker for alle svar, Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det finnes mye å skrive om. Du kan for eksempel skrive om Apartheid-tiden i Amerika, Vietnamkrigen, musikken som vokste frem på 50-60 tallet og masse mer. Hva er du *interresert* i her i livet da. PLier faktisk å være veldig motiverende med tekster du liker å skrive. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 I mine to engelske særemner skrev jeg i det første om Tolkien og i det andre om Stonehenge. Så, forfattere, artister, naturfenomener, historie, geografi, ....... . Som Orresnei sier, lettere å skrive om noe du har LYST til å finne informasjon om og lære. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skriv om USA's invasjon i Irak. Driver på med et identisk prosjekt for tiden jeg også, og emnet er ganske interresant synes jeg. Ikke vet jeg om du interreserer deg for dette, men det var bare et tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå