AllFather Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg har sett meg grundig lei av den ikke eksisterende kundeservicen, faktura rot og andre iritasjonsmomenter fra Norges nest værste isp (bare slått av tiscali). Per dags dato har jeg 8mb, men trenger egentlig ikke noe mer en 2mb eller der omkring. Om det er en "lokal" isp eller om det er en nasjonal isp spiller ingen trille, bare sålenge de ikke har noe med nextGenerationTull å gjøre. Begynner vel å nærme meg 5 år hos de, men nå er det nok. Mvh Thomas Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Enkelt svar på ditt spm...: Start.no 2mbit adsl til 379kr. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Telenor da? Dei kan tinga sine. Stabile linjer. Bra kundeservice. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Telenor da? Dei kan tinga sine. Stabile linjer. Bra kundeservice. Mulig telenor kan tingene sine, jeg har erfart alt for masse venting i telefon og frekke kundebehandlere med telenor Telenor sin uthastighet SUGER Skal du ha stabile linjer med god ping og topp kundeservice så velger du catch Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Catch! Har nettopp byttet til de, har 1700/512 her, og er kjempehappy... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Catch kan vurderes Telenor er litt sånn bob bob for meg, litt dårlige erfaringer med de innen familien, dog ikke meg personlig. Keep em comming! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Enkelt svar på ditt spm...: Start.no 2mbit adsl til 379kr. har ikke hustelefon, orker ikke å betale ekstra (vil helst ikke uansett ) Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Mimer har et sammarbeid med BKK. Mimer (www.adsl.no) leverer 8Mbit til 495,- Mimer/BKK Endret 6. april 2005 av DArkwIng Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 bluecom leverer garantert 3 mbit med 640 kbit i ditt område. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Bredbånd for boligorganisasjoner <-- bor i et urgammelt bergenshus i skuteviksveien Men ellers så var tanken god Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 du kan faktisk få ADSL oxo med mimer/bkk trenger ikke å vere i boretslag ring tlf: 05 123 for å spørre om dei kan levere til deg. husk å si at det gjelder mimer adsl. kanskje det er best å ringe til mimer å spørre direkte. mimer tlf: 70 10 00 00 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) ok, ringer når jeg kommer hjem Mente at det du linket til stod "for borettslag etc" |edit| Tillegg for abonnenter uten telefon, pr mnd kr 80 bah Endret 6. april 2005 av Allfather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå