rvenes Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Nå er eg faen meg lei av musa. Garantien er gått ut på denne musa, så nå skal eg inni og sjekke ut kva som feiler mouse 1 knappen Den fungerer rett og slett ikkje. Eg har skatez på musa, vil helst ikkje herpe dei, men må man så må man. Huska på msie3 var det skruer under føttene, er det det på msie4 også? Eg har hatt 2 slike muser, den andre har eg sendt innigjen til komplett. Musa var god så lenge den fungerte.. Noken som veit om dei nye musene er slik og? At mouse 1 svikter etter ei stund. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har selv hatt en MSIE4 som var lei på mouse1 knappen men hadde heldighvis garanti igjen på den. Skruene til musen sitter under mouse skatesene. Du kan se bildet av en demontert MSI4 HER Det er endel bilder å loade siden det er så mye andre bilder på siden. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Det er en feil på alle msi4 sine mus, grunnen til at det er knapp nr en er at det er den som blir brukt mest. Har det virkelig gått over 5 år siden du kjøpte musa? Vis ikke har du jo reklamasjonsrett, om du ikke er bedriftskunde. Endret 6. april 2005 av Morpheus- Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Di er under der ja... Da var det og finne skrujernet. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Det er en feil på alle msi4 sine mus, grunnen til at det er knapp nr en er at det er den som blir brukt mest. Har det virkelig gått over 5 år siden du kjøpte musa? Vis ikke har du jo reklamasjonsrett, om du ikke er bedriftskunde. uhu? tenk deg litt om da, for 5 år sida var jo ikkje musa ute på markedet ein gang. Ok, skal prøve og søke RMA. Kva gjer eg om den ikkje blir godtatt som rma? Musa er jo som godt som ubruklig. Musa blei kjøpt den 16 feb 2004. "The Aimbot" Microsoft IME4 + Steelpad Mus/steelpad USB Retail Bundle 1 stk i levering 4639567 Plukking begynt: 2004-02-16T05:57 Ferdigpakket: 2004-02-17T20:28 Edit: RMA Godkjendt! GO Komplett.no! Endret 6. april 2005 av Cornel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå