johnohod Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Beklager dersom det finnst en slik tråd allerede, men eg kunne ikkje finne noken. Eg har tenkt å kjøpe enten K750 eller D600 når dei kjem i handelen, men eg har problemer med å velge. For K750 -Liker brukervennligheten til SonyEricsson -Kameraet til K750 ser lovande ut. For D600 -Stor skjerm Er usikker på brukervennligheten til Samsung då eg aldri har prøvd en Samsung-mobil. Er det noken som kan sammenligne brukervennlighet mellom D500 og K700? Funksjoner: -Kalender: (Ja/nei)- Ja. Bør helst kunne synkast med Sunbird -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: ikke viktig -WAP:ikkje viktig -Kalkulator: ja -JAVA:ja. -Email klient: ikkje viktig. -Spill: Ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ -Vekt: rundt 100g -Antenne: integrert -"Støt/sprut/støv-sikker": net Skjerm: Farge/ikke farge. -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm. Passelig -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 3000 og 4500kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: SonyEricsson eller Samsung eller noke anna? -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Nei -Triband: Ja -Infrarød port: Ja. -Bluetooth: Ja. -Minne: Høvelig -Minnekort?: Viss minnet eller er lite -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Tja -Radio: Tja. -3g(UMTS): nei -Wlan: nja -Mulighet for GPS: nei -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Ringing, sms Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det finnes en slik topic allerede tror jeg? I D600 sin favør er det skjermen som er det store, ikke bare er den større, den har også høyere oppløsning (QVGA) Eller er de veldig like, litt usikker på om D600 har radio, K750 har jo RDS radio. Uansett her så er vel dette et av de mest sikre mobil valgene i 2005, da dette er de to beste mobilene (ikke smart telefoner) som kommer på markedet iår. personlig så synes jeg klapp/skyve/vri mobiler er litt tungvinne, og siden jeg er en stor fan av S/// sin UI er K750 er klart valg for meg, kamera er også meget bra, bedre enn D600. En annen ting som kanskje svinger litt i K750 sin favør er det faktum at K750 kommer i butikkene om en mnd ca, D600 kommer vel ikke før 3 kvartal? Lykke til med valget ditt, uansett hvem du velger er det en klasse mobil, og av de beste i 2005! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Jeg ville helt klart gått for Sony Ericsson K750 da jeg aldri har hatt Sony Ericsson før. Alltid gøy å prøve noe nytt. Stor fordel at den kommer før sommern. Den har 2megapixel kamera med AUTO FOKUS halo ? Er det noe å lure på da ?. Jeg har hatt Samsung E700 og jeg vurderte og kjøpe D500 ,men etter jeg fikk tasta litt på den så var det ikke noen WOW faktor jeg fikk akkurat. Jeg syntes Samsung har litt begrensninger i telefonene sine. Samsung er kvalitet,Varighet og STIL. Ingen underholdningsmaskin. Sony Ericsson er Brukervennlighet,underholdning og FUNSKJONER. Og prisen var ikke dårlig heller. Samsung D600 blir sikkert dyrere. Men jeg syntes helt klart at Samsung D600 er finere en K750 ingen tvil om den saken. Men nå er jeg lei av fine mobiler her . Nå vil jeg ha litt fine mobiler med masse GOODSTUFF. Endret 6. april 2005 av Ibizaonice Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 jeg har ikke erfaring med samsung men jeg har k700 og den er hvertfall veldig bra på os\ brukervennlighet. enkel og rask i bruk. fin meny, du kan laste ned 10 millioner forskjellige themes + + + Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Som andre tror jeg at K750i vil være mer brukervennlig og lett å bruke. Jeg tror likevel jeg ville valgt D600. For meg er skjermen i en mobil veldig viktig. D600 har en utrolig bra skjerm, både stor og detaljert. Designet vil jeg også si er en fordel for D600. Men, K750i kommer nok endel måneder før D600, og jeg gjetter at når D600 er på det norske markedet vil den koste minst 1000 kr mer enn den daværende prisen på K750i. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) min mening er at D600 er finere enn k750. D600 har større og bedre skjerm (?) Den kan lese word/office/PDF formater (sikkert noen flere) Den har 2 megapiksel kamera. Skyveformat. To høytalere. K750 Den har 2 megapiksel kamera. Bedre menysystem (?) Har i grunn ikke noe peiling om SE k750, men jeg ville ha valgt D600 uansett. Det betyr ikke at k750 er dårlig! edit: oops, hadde litt dårlig tid når jeg skrev innlegget, mente selvfølgelig D600. Endret 7. april 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har i grunn ikke noe peiling om SE k750, men jeg ville ha valgt k750 uansett. Det betyr ikke at k750 er dårlig! Øh? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har i grunn ikke noe peiling om SE k750, men jeg ville ha valgt k750 uansett. Det betyr ikke at k750 er dårlig! Øh? Ja, spennende begrunnelser her ser jeg, veloverveid-hehe... Så jeg sier bare som arehei-øhhhh... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 han mente vel ville ikke valgt den uansett Lenke til kommentar
daniel10 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har förmodligen läst det, men.... bildlänkarna med kamerafoton!!! http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-k750-en.shtml Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Har förmodligen läst det, men.... bildlänkarna med kamerafoton!!! http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-k750-en.shtml Yep, seen it Mot Samsungen har K750 ingen konkurranse. Vet du forresten når K750 kommer i Sverige daniel? EDIT: Har ingen av dem UMTS?? Ser ikke sånn ut... Endret 7. april 2005 av smeboe Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Ser ut til at datoen blir avgjerande, så då blir det nok K750. Lenke til kommentar
daniel10 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Angående svensk release... Finns väl bara de officiella uppgifterna att "tillgå", prel. leveransdatum runt sista maj. http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/343839/prices Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå