kilogram Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Firefox med forbedret popupblokker I forbindelse med at mange firmaer nå benytter alternative metoder for å vise oppsprettsvinduer, kommer Firefox snart med en forbedret løsning på problemet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg har fra tid til annen oppdaget at firefox tillater enkelte vinuder å "hoppe opp", så dette blir det endelig en stopper for. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Greit det, selv om jeg aldri har hatt problemer med popups i Firefox. Håper den blokkerer annonser på Dagbladet.no og Vg.no, siden jeg den siste uken har hatt litt problemer med det. Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har også merket av det er noen få popups FF ikke klarer å stoppe. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Blir det versjon 1.0.3 den nye versjonen blir hetende? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Blir det versjon 1.0.3 den nye versjonen blir hetende? Ja. Release Candidate kan lastes ned her: http://weblogs.mozillazine.org/asa/ . Se litt nedpå siden, er tre lenker til Mac OS X/Linux/Windows-versjoner der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå