xenatr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Jeg har en AMD athlon 64 2800+. ABIT KV8-MAX3 hovedkort. ATI radeon 9800xt. 2xDVD-brenner, Western digital caviar 160gb s-ata. Vannkjøling Thermaltake BigWater kun til cpu. Q-tec kabinett og en 400w NorthQ 4001SE. Og selfølgelig en diskettstasjon Pluss noen vifter og UV-lys. Bare lurte siden jeg har konfirmasjon snart og jeg tenkte jeg skulle selge denne for så å kjøpe en enda bedre.. EDIT: Har 512mb Corsair XMS3200PRO ram.. Endret 6. april 2005 av xenatr Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Den pc`en der holder jo i massevis! Å kjøpe ny nå er totalt bortkastet. Mitt råd er at du venter 1. års tid og kjøper ny da. Eneste jeg kan se som du kanskje skulle bruke litt penger på er kabinett siden du har Q-Tec. Ingenting er så kjipt som et Q-Tec kabinett. Hvilken og hvor mye ram har du? Endret 6. april 2005 av Morten K Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Her ville jeg bare satt inn DR- hovedkortet her...... ... noe sånn RAM (Og her er hvorfor den RAMmen (og det kortet)) .... en sånn prosessor....... ... et sånnt skjermkort..... ....og kjørt videre Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Mitt forslag: Kjøp deg en fet, stor LCD-skjerm!!! Lenke til kommentar
xenatr Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Noen andre forslag ? evt noen som vil kjøpe denne pcen ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kjøp og salg har vi bruktmarkedet til. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Den pc`en der holder jo i massevis! Å kjøpe ny nå er totalt bortkastet. Mitt råd er at du venter 1. års tid og kjøper ny da. Eneste jeg kan se som du kanskje skulle bruke litt penger på er kabinett siden du har Q-Tec. Ingenting er så kjipt som et Q-Tec kabinett.Hvilken og hvor mye ram har du? Q-Tec kabinetter er slettes ikke dårlige, det er strømforsyningene deres som er det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå