Gå til innhold

Hvor mye ca får jeg for pcen min?

Anbefalte innlegg

Jeg har en AMD athlon 64 2800+. ABIT KV8-MAX3 hovedkort. ATI radeon 9800xt. 2xDVD-brenner, Western digital caviar 160gb s-ata. Vannkjøling Thermaltake BigWater kun til cpu. Q-tec kabinett og en 400w NorthQ 4001SE. Og selfølgelig en diskettstasjon :p Pluss noen vifter og UV-lys. Bare lurte siden jeg har konfirmasjon snart og jeg tenkte jeg skulle selge denne for så å kjøpe en enda bedre.. :D

EDIT: Har 512mb Corsair XMS3200PRO ram.. :)

Endret av xenatr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den pc`en der holder jo i massevis! Å kjøpe ny nå er totalt bortkastet. Mitt råd er at du venter 1. års tid og kjøper ny da. Eneste jeg kan se som du kanskje skulle bruke litt penger på er kabinett siden du har Q-Tec. Ingenting er så kjipt som et Q-Tec kabinett.

Hvilken og hvor mye ram har du?

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Den pc`en der holder jo i massevis! Å kjøpe ny nå er totalt bortkastet. Mitt råd er at du venter 1. års tid og kjøper ny da. Eneste jeg kan se som du kanskje skulle bruke litt penger på er kabinett siden du har Q-Tec. Ingenting er så kjipt som et Q-Tec kabinett.

Hvilken og hvor mye ram har du?

Q-Tec kabinetter er slettes ikke dårlige, det er strømforsyningene deres som er det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...