Goliath Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Se på lenken.. Jeg syntes denne var egentlig morsom men litt überdritiut hvis man hadde blitt ferska.. .. deres 2 øre? .. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) hva er vitsen? EDIT: enten var det der et utroligdårlig opptak, ellers er jo den lyden sykt svett! høres mer ut som meg oppgitt enn en dump! stygg lyd og null praktisk funksjon samtidig som alle som er litt orienterte vil le av deg, de som ikke vet hva det er gir jo blanke uansett. teiteste delen jeg noen gang har hørt om ihvertfall, slår neonlys, leds i vindusviskern og hodeskalle-girskifter :!: Endret 7. april 2005 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Idiotisk. Hva faen er vitsen med blow-off -lyd!? Dessuten lager ikke en pop-opp-ventil lyd. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 lurer på om det ikke var en sånn på det første furuset streetmeetet i fjor, eller var det forrigffjor, var en dau stasjonsvogn som kjørte frem og tilbake med nøyaktig samme ulyden hver gang han girte, mulig det også var en dump replica heheheh Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Helt idiotisk.... Mye bedre med orntli Popoff lyd ass Kristian Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg sier bare Volvo 240 full av rust, 13 toms støpgods, avklipte fjærer og en slik Kan da selvfølgelig ikke glemme wunderbaum og terninger, gjerne en stor antenne med revehale. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ville heller turbokonvertert en 240 enn å sette på sånt. Makan til taperaktige tåpeligheter. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Grusomt. Skal man først ha lyd, så bør man gjøre det skikkelig Lenke til kommentar
G_Bone Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 blir liksom -"hey!,se på meg,jeg LATER som jeg har turbo!" kunne kanskje vert fett på en døll russebil... Lenke til kommentar
Viddi_boy Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) hva koster d får en sånn en'?? er d låvelig får jeg kjøpt dette i norge?? hvis ikke hvor får jeg kjøpt d dA? Endret 11. april 2005 av Viddi_boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå