Gå til innhold

beste headset til ca 2000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har disse, Beyerdynamic DT290 headset m/mic 80 Ohm, og er veldig fornøyd.

 

Jeg bruker dem for det meste til spilling, musikk og skyping (eller aller helst spilling og skyping samtidig ;) ), og til det fungerer dette settet mer en bra nok. Settet er lukket, så sjansen for å forstyrre andre under spillingen er derfor minimert.

 

Lydmessig er øretelefonene absolutt godkjente, men skal jeg påpeke noen negative sider må det være at de virker litt vel nøytrale sammenlignet med åpne hodetelefoner i denne prisklassen. Jeg savner litt mer luft i lydbildet, og bassen kunne også vært hakket vassere.

 

Settet (DT250-80 altså kun hodetelefonene uten mic) ble testvinner i Lyd&Bilde med karakter 9+, så det kan jo også ha noen med at PC kanskje ikke er den beste kilden heller.

 

Men, verd å ta en nærmere kikk på i hvert fall.

Lenke til kommentar

mange gode forslag her!

 

Det springende punkt er fortsatt: Mest mulig underholdning i spill, uten at dette nødvendig fordrer en overdøvende bass.

 

Vil derfor ha klar og fyldig lyd, samt god harmoni.

 

Virker som Beyertronic DT770 og Sennheiser H595 er de mest aktuelle så langt :)

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler deg å lese gjennom tråden som er sticky øverst i forumet her, jeg har forsøkt å skrive ned erfaringer med en del headsett i denne prisklassen.

 

Som en annen har påpekt allerede: AKG k271 studio er et SVÆRT godt alternativ i dette segmentet. Etter min mening er det bedre enn Sennheiser H595. Uansett er det et headsett du definitivt bør høre på før du gjør innkjøp i denne prisklassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...