Gå til innhold

Photoshop x: Internettside med tips..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

google og/eller altavista gir ingen kvalitetskontroll på treffene, ved spørring i forum om anbefalte sider så får man websider som har vært kontrollert av en part.

Dessuten er det ikke alle som kan det å søke på en mest mulig effektiv måte.

Lenke til kommentar
takk for hjelper Per...fint at noen gidder å poste noe fornuftig (hint hint kvikks)

Bare hyggelig!

Det er faktisk lettere å lage 3 linker enn å skrive en masse motargumenter. :tease:

:thumbup: Per

Endret av perah
Lenke til kommentar

Denne tråden blir garantert stanset av en av moderatorene nå, høyst forståelig, jeg hiver meg innpå før det blir gjort...

Jeg var overbevist om at Kvikks hadde rett, for dette spørsmålet føler jeg vi får flere dager i uken. For riktig å demonstrere hvor rett jeg hadde så kjørte jeg et søk med "Photoshop" - under forum "Billedredigering" - en haug tråder selvsagt uten noen tydelige overskrifter som kunne hjelpe. Deretter Photoshop & Tutorial (2 treff) og Photoshop & Guide (ingen treff).

Jeg kunne ha skrevet det samme som Kvikks, men innser i etterhånd at spørsmålet til ohh-noo var godt begrunnet.

Hva med å kutte diskusjonen der - som venner - og spørre oss om dette spørsmålet er viktig nok til å fortjene en sticker. Eller? :)

Lenke til kommentar

Hadde helt klart vært en fordel å ha en sticky hvor man henviser til slike kvalitetssider som Per kom med og heller henvise slike requests som mine ditt. Det er mye tips på redigering i forumet men det er mer inviduelt rettet fra poststarteren og ikke en generel henvisner til en samling med tips..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...