Goliath Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan noen henvise meg til en internettside hvor det er samlet tips, trisk og tutorials for bruk i Photoshop? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan noen henvise meg til en internettside hvor det er samlet tips, trisk og tutorials for bruk i Photoshop? Ta deg et søk i forumet, dette blir spurt om nærmest daglig! Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ikke så vanskelig da! Photoshop Photoshop Photoshopskolen I vertfall en start! Per Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 takk for hjelper Per...fint at noen gidder å poste noe fornuftig (hint hint kvikks) Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Med google.com eller altavista.com å de riktige søkerordene her så finner du MASSE om dette. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 google og/eller altavista gir ingen kvalitetskontroll på treffene, ved spørring i forum om anbefalte sider så får man websider som har vært kontrollert av en part. Dessuten er det ikke alle som kan det å søke på en mest mulig effektiv måte. Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) takk for hjelper Per...fint at noen gidder å poste noe fornuftig (hint hint kvikks) Bare hyggelig! Det er faktisk lettere å lage 3 linker enn å skrive en masse motargumenter. Per Endret 6. april 2005 av perah Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Denne tråden blir garantert stanset av en av moderatorene nå, høyst forståelig, jeg hiver meg innpå før det blir gjort... Jeg var overbevist om at Kvikks hadde rett, for dette spørsmålet føler jeg vi får flere dager i uken. For riktig å demonstrere hvor rett jeg hadde så kjørte jeg et søk med "Photoshop" - under forum "Billedredigering" - en haug tråder selvsagt uten noen tydelige overskrifter som kunne hjelpe. Deretter Photoshop & Tutorial (2 treff) og Photoshop & Guide (ingen treff). Jeg kunne ha skrevet det samme som Kvikks, men innser i etterhånd at spørsmålet til ohh-noo var godt begrunnet. Hva med å kutte diskusjonen der - som venner - og spørre oss om dette spørsmålet er viktig nok til å fortjene en sticker. Eller? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Hadde helt klart vært en fordel å ha en sticky hvor man henviser til slike kvalitetssider som Per kom med og heller henvise slike requests som mine ditt. Det er mye tips på redigering i forumet men det er mer inviduelt rettet fra poststarteren og ikke en generel henvisner til en samling med tips.. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 www.good-tutorials.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå