GRendal Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hei! selger Gigaworks S750 anlegget mitt, det er 3 mnd gammelt og kun sporadisk brukt. hvor mye synes dere jeg med rimelighet kan ta for det? Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 ca 2500-2800kr syns jeg du kan ta for det!!! Men er disse høytalerne bra foresten??? Har sett på et sånt anlegg. Hvorfor skal du selge det??? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 ca 2500-2800kr syns jeg du kan ta for det!!! Men er disse høytalerne bra foresten??? Har sett på et sånt anlegg. Hvorfor skal du selge det??? skal reise utenlands og har ikke bruk for det! anlegget er best i sin klasse, har hatt både dette og Z-5500, og det var egentlig ikke sammenlignbart. gigaworks ruler. Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er annelegget så godt som nytt. Følger alt med osv?? Hvor mye skal du ha for det??? Er interesert i anlegget ditt!!! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Er annelegget så godt som nytt. Følger alt med osv?? Hvor mye skal du ha for det??? Er interesert i anlegget ditt!!! tror ikke vi bør ta dette i denne tråden. men alt følger med og det er som nytt ja Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Noen skader? sliterarser eller noe? Er alt i topp stand 3mnd gammelt med alt så synes jeg du kan ta 800kr mindre enn det du kjøpte det for. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Noen skader? sliterarser eller noe?Er alt i topp stand 3mnd gammelt med alt så synes jeg du kan ta 800kr mindre enn det du kjøpte det for. ingen slitasjer. kanskje en ripe her og der, men ubetydelig? så rundt 3000? ok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå