alexio Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 jeg har tenkt å kjøpe en pc fra dell, der er en av pc'enes cd-rom spesifikasjoner en "dvd/cd-rw combo drive". HVilke hastigheter kan jeg forvente av f.eks som den dell selger?? dette står i en katalog så ingen url her..... dette haster ganske fælt, for jeg drar på ferie om 3 dager.... skulle gjerne hatt den pc'en før ferien slutta... og ingen andre leverandører enn dell, bare så det er sagt.... Takker for alle svar ! MVH Alexio PS: dette er muligens postet i feil kategori, men fant ingen andre steder å poste..... [ Denne Melding var redigert av: alexio på 2002-07-03 19:01 ] Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Kommer helt an på merke :smile: men, komplett.no selger en LG med 12x/8x/32x/8x (CD-R/CD-RW/CD/DVD) ...så du burde nu "forvente" (kjøper selv ikke noe som jeg ikke vet hva er...vil heller ikke anbefale å kjøpe ting uten å vite hva som er i pakken) noe lignende. [ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-07-03 19:08 ] Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 IKKE KJØP FRA DELL !!!! Du kjøper ikke fra dell !!! De suger, eneste grunnen til å kjøpe dell er at du får et par software, og skjermen og kabinettet er rå! Hvis du ikke kan bygge en data, bare gå inn på en Pc bygger hos Databutikken eller Itbutikken eller Komplett [ Denne Melding var redigert av: King_mephisto på 2002-07-03 19:12 ] Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 MEN, etter en kort surfing hos http://www.dell.com , så står det at de leverer 32x/10x/40x/12x spillere PS! Du kan selvsagt velge mellom andre kombinasjoner hos dell....f.eks. en cd-rw istedenfor istedenfor.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå