Kriwin Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei! Jeg skal etterhvert kjøpe et nytt kabbinett og lurte på om dere har noen erfarin med dette? http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=VIPERMTRE500 Jeg syns det er driit rått men hvordan er kvaliteten? Takker på forhånd for svar! Kristian Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvem er det som har produsert det? Fant ikke noe navn, utenom et jeg ikke har hørt om før, og da har jeg en tommelfingerregel; "Har du ikke hørt om det, er det sikkert ikke noe spess bra" Synes ikke det så noe bra ut kvalitetsmessig heller, masse plastik, og det så jo ikke noe fint ut, men hvis du liker det, og det har gode løsninger, go for it Ifølge produsenten sin hjemmeside, følger det med 2 stk. 80mm vifter, og en 500W PSU, men det står ikke noe om merket på noen av delene, og det er jo ikke noe positivt, vanligvis. Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 hadde jeg hatt en egen gamer pc så ville jeg hatt viper chassiset. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Takk for svar! Det er en gaming pc jeg skal ha ja;) Så det passa bra... Hehe Kristian Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det var noe av det styggeste jeg har sett i mit heile liv! Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Hehe.... Bra at dere er ærlige Men jeg tar nok ikke det allikavel Kristian Lenke til kommentar
chrizzh Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Skal bygge en pc til en kompis med dt kabinettet Det skal være ganske greie løsninger. Leg med coolermaster silent uv led vifter, og røde katoder så blir dt bra EDIT: dette er den blåe versjone, der er dt info om kabinettet Endret 8. april 2005 av chrizzh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå