harald_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Topic sier det meste. Jeg er ut etter en rolig kjøleløsning for et Radeon 9800PRO kort som sitter i en Shuttle SN95G5. Sånn det er i dag er det praktisk talt bare gpu vifta som lager lyd. Kan det funke å bruke kabinettet som en "forlengelse" av kjøleribba? Det er i aluminium... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har et likt kort selv, jeg skjønner ikke hva ti tenker på når de lager et Så støyende kort. det overdøver hele pcen min gnager 3. skal snart kjøpe denne selv tror den går ganske lydløst. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Men hvordan i all verden skal den få plass i en shuttle? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 En sånn kjøler får ikke plass i en Shuttle. Den tar opp en PCI-slot på venstre side av skjermkortet, og det har ikke Shuttle tilgjengelig. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Den passer vel de nyeste shuttlene tror jeg, de med pci-e. Der vender "baksiden" på skjermkortet ut mot veggen av shuttelen. Da har den hvertfall et pci-spor å flytte den varme luften ut av (silencern altså), men om det er fysisk mulig å få plass til hele kjøleren inni uten at den skal kollidere med den brakketten der cd/dvd er er en annen sak. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har et likt kort selv, jeg skjønner ikke hva ti tenker på når de lager et Så støyende kort. det overdøver hele pcen min gnager 3. skal snart kjøpe denne selv tror den går ganske lydløst. Denne er jo samme, tror jeg, og den er jo en del billigere. Ville heller kjøpt den jeg Lenke til kommentar
toretors Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 ATi Silencer bråker nærmest like mye som standard-viftene, eneste fordelen er at den blåser varme ut av kabinettet. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har et likt kort selv, jeg skjønner ikke hva ti tenker på når de lager et Så støyende kort. det overdøver hele pcen min gnager 3. skal snart kjøpe denne selv tror den går ganske lydløst. Denne er jo samme, tror jeg, og den er jo en del billigere. Ville heller kjøpt den jeg så koster jo frakten fra microplex nærmere 200 spenn og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå