Gå til innhold

Fps drop i cs med "god" maskin.

Anbefalte innlegg

behøver ikek være noe minneproblem, sier bare at det KAN være det. Og du har jo klokket ned igjen. Så sannsynligheten for at minnet er problemet nå, er jo relativt liten.

Bare legg ut alle specs du har (som jeg sa i "edit"...)

Mvh Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo helt respekable specs der. Ikke noe klokk lenger nå nei? Er veldig mye som blir ustabilt da, hvis du ikke er en kløpper. :p

Og du er sikker på at det er kjølig nok inne i maskina? Jeg ville uansett (hvsi du ikke har..) kjøpt hvertfall ei vifte til å blåse rett på skjermkortet ditt. Vet at 1.6 ikke er sterke krava, men 3D-rendring er en jobb for kortet uansett. Snakk om at kortet ditt kanskje rendrer halve kartet på en gang (flere leaf-inndelinger rendrer tom det du ikke ser) akkurat i det området der du snakker om. Kortet ditt kan stige mangfoldige grader i løpet av bare noen sekunder.

Ellers ser mye ut som driverproblem. Har selv aldri vært borti noe slikt, altså at en driver fø*ker til så mye. Men om andre har og sier det muligens er det så er det mye mulig tilfelle det.

Jeg ville kjøpt (har kjøpt.. :p ) vifter og ekstra ram, altså 500MB-1GB minne tilsammen, og ei extra vifte over kortet ditt.

Mvh Daniel

Lenke til kommentar

Fikset dette problemet med en kompis av meg i går, det var dog et i nvidia 5 serien skjermkort.

Da måtte han avinstlarere skjermkortet, bruke drivercleaner for å så legge in nyeste drivere fra nvidia.

Lenke til kommentar

Om du har sett k8n diamond så er det ekstra vifter der, har noen vifter liggende her og, men varmen i kabinettet ligger på 38 grader og cpu'n holder også lav temp, samme med skjermkort under 3d rendring, og kan dere please fortelle meg hvordan det er driverfeil når jeg har formatert og bare lagt inn ET driver sett etter det? =D

Lenke til kommentar
Det er en prosess som tar deg 5minutter. Du kan jo være uheldig med drivere 2 ganger vet du.

Har "gjort" den prosessen 5-6-7-8-9-10..... ganger desverre, er småelig desperat.

Men kan ha noe med at jeg legger et program over? Er du sikker på at jeg virkelig burde en gang til? Jeg har lagt et medfølgene "gamma" program fra asus med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...