Chiller87 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei, sitter nå på mitt system Og har fps drop, med null virus, null ad-aware. Counter-strike har fps drop på mappene som Aztec, med si 5 stk under. Skal dette virkelig skje? andre problemer er total freeze av min razer mus ved mange botter under på aztec i lagg... noen med peil? skiftet alt av drivere, software osv.. alt av antiallising osv.. Er det for lite ram til cs 1.6? takker for alle svar. Msi k8n Diamond Asus Extreme EN6800 256mb AMD 64 3000+ 512 mb fra Kingston (value ram) 2.5 cas latency greie.. pc 3200 Samsung spinpoint 120gb 7200 Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Min gamle pc med AMD XP 2000+ og et G force 4 kort og 512mb ram gikk fint til cs. Kanskje varmt grafikk kort som gjør at det ikke yter skikkelig. Sjekk temp med å kjenne om ribben er varm under load. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er det snakk om CS 1.6 eller CSS her? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er det snakk om CS 1.6 eller CSS her? Hvis det er Snakk om CSS, er ikke du den eneste som sliter med fps drop. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=309961 Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kanskje mer minne? Har bare et 9800PRO, men 1GB minne og har aldri hatt noe hikking i CS Source. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hvilke drivere kjører du med? Hvis du kjører med de nyeste nvidia driverne vet jeg om flere som sliter med fps dropp i 1.6 med disse... Prøv å degradere driverne i tilfelle, eller legg inn omega drivere . Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Halla.. Counter-strike 1.6 prøvde å bruke gamle, og har prøvd å bruke nye.. funker like dårlig hver gang. Skjermkortet har stor kjøler og det er veldig kaldt! =) Har liksom prøvd det meste.. flere som har troen på mer minne btw? Endret 6. april 2005 av Chiller87 Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Halla.. Counter-strike 1.6 prøvde å bruke gamle, og har prøvd å bruke nye.. funker like dårlig hver gang. Skjermkortet har stor kjøler og det er veldig kaldt! =) Har liksom prøvd det meste.. flere som har troen på mer minne btw? 1.6 krever ikke noe mer enn 512mb ram. Hvor store fps dropps er det snakk om her? Kommer ikke masse rare sprakelyder fra harddisk når du spiller? Hvilken oppløsning spiller du på? KUN i Aztec du får fps dropp? Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 ER kun under der med fps drop til 70fps.. ca.. og får freezelags på musa om jeg holder inne under der med si 6-7 stk boter.. Skal man ha fps drop med det skjermkortet der i cs ler jeg ass.. Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Blir det borte hvis du fherner et par boter? Hvis det er tilfelle vil jeg tro det er CPU'en din som setter stopp for morroa. Boter krever ofte litt CPU gjør de ikke? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kan det vere noko med aldern på cs? men det har no blitt oppgradert dei siste åra Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) 6800 skal ikke ha problem med cs. At en XP 3000+ som jeg hatt oppe i 2.5ghz ikke skal klare 6 boter under pluss litt skyting.. latterlig.. når SÅ mange andre kjører det glatt =P har 100fps uten folk der ja Endret 6. april 2005 av Chiller87 Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hva mener du med "6 boter UNDER" ? Endret 6. april 2005 av Gundersen Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 6 boter nede på mappet aztec. prøvde med 7 stk nå, når 2 stk er under og skyter. så få jeg allerede fps drop da.. men da bruker jo kanskje botene bare mye cpu da eller? prøvd public og.. får fps drop da og men Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) hmm... kjører du noe annet i bakgrunnen som kanskje tar kraft fra minne/CPU ? Edit: Ellers så kan du prøve drivercleaner og fjerne gamle drivere helt, og installere dem på nytt. Endret 6. april 2005 av Gundersen Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Ingen, pluss at jeg har prøvd å fjerne noen av de overflødige standard programmene som ligger i minnet.. Hjelper ikke med å fjerne helt også legge inn på nytt altså ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Formatere harddsiken er en vinner Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hjelper ikke med å fjerne helt også legge inn på nytt altså ? Har du brukt noe form for driverfjerner idet hele tatt eller har du bare uninstallert nvidia driverne fra legg til/fjern programmer? Jeg anbefaler å bruke programmet som heter drivercleaner, for å fjerne alle registerfiler o.l. Hvis det ikke fungerer med dette vet jeg ikke. Har du hatt dårlig med FPS før eller er det noe som har skjedd nylig? Edit: Reformulerte noe over Endret 6. april 2005 av Gundersen Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Og forresten, har du skrudd av VSync? Jeg har et Geforce 6800GT kort og får bare 69 FPS eller noe når jeg ikke har skrudd av Vsync. Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 har vsync på med oppfølger av 100hz på skjermen som da igjen resulterer i 100fps med vsync on har ikke brukt drivercleaner før nei, har manuel fjernet dem, og ved registre cleaner. format av disken er nekt, skjermkortet og pcn her ganske nytt, så har ikke noen vanlige fps dropp, kom når jeg prøvde dette liksom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå