erikrecoil Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Han kom , Han gikk , Han er HanDerre Lenke til kommentar
willbend Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Skal vedde den lille tissen min på at det kommer en eller annen fanatisk "moderator" å stenger denne og flytter den til feilpostet. Det er så jævlig irriterendes at dere "moderatorer" skal komme å endre på alt som kan endres på. Jeg er faen meg så sikker på at dere er alle feite nerder som ble mobbet på ungdomsskolen, og det er bare bak pcskjermen dere betyr noe!!! Lenke til kommentar
erikrecoil Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Skal vedde den lille tissen min på at det kommer en eller annen fanatisk "moderator" å stenger denne og flytter den til feilpostet. Det er så jævlig irriterendes at dere "moderatorer" skal komme å endre på alt som kan endres på. Jeg er faen meg så sikker på at dere er alle feite nerder som ble mobbet på ungdomsskolen, og det er bare bak pcskjermen dere betyr noe!!! Hvordan i hellvette vet du om de er feite eller ikke?! Lenke til kommentar
willbend Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har du hørt utrykket "les mellom linjene" ? Søk litt på google.com så forstår du kansje at jeg ikke mente at de var direkte feit. Men liker bare ikke måten de håndterer situasjonen. Forstår du nå eller ! Lenke til kommentar
willbend Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hva er problemet nå da? Skal dere stenge tråden eller ? Dere får vel et perverst adrenalin kick inni dere når dere gjør det. Så versegod!! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Noen som ikke har dagen sin i dag? Har ikke noe usagt med deg, men skjønner ikke helt hvorfor du tar av til en annen planet. Kanskje vi skal diskutere hvordan du vil at det skal være her da? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 HAHA! GULLKORNPOST! Lenke til kommentar
willbend Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Dere kan ihverfall slutte med å komme med en idiotisk kommentar om hvorfor dere stenger. Er du liksom en av de snille og beskjedne du da, som skal komme å rydde opp i rotet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 SE PÅ MEG! JEG POSTER I TRÅDEN DERES! JEG EIER DERE, ANYTIME!!! Lenke til kommentar
willbend Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvorfor går klokken feil ? Er det du som har fikset på den ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Så du vil at vi stenger trådene uten en kommentar, slik at de som deltar i den ikke skjønner hvorfor den er stengt? Ser ikke helt logikken i dette.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hvorfor går klokken feil ? Er det du som har fikset på den ? de må du selv fikse i kontrollpanel under foruminnstilinger. Huke av på sommertid;) Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Yikes! er det bare jeg som ikke skjønner en dritt her? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 :!: Willbend: Dette kan ikke være alkohol, det må være sprøyte eller tablett. Plutselig kommer et sint innlegg ut av ingenting? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Siden den ligger i gullkorn kan vi jo ihvertfall prøve å gjøre dette til en gullkorn post *venter spendt på Willbends utspill nå* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ah, det eneste som mangler nå, er en kommentar fra "erikrecoil", gjerne en kommentar alá førsteposten i dette emnet. Lenke til kommentar
erikrecoil Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Ah, det eneste som mangler nå, er en kommentar fra "erikrecoil", gjerne en kommentar alá førsteposten i dette emnet. { HanDerre = willbend } Han kom , Han gikk , Han er HanDerre Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Må si jeg beundrer hvordan du takler utspillene her Dahle. Møter dem istedenfor å bare stenge. Keep up the good work! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Dette gullkornet var..diffust.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg