FranzJosef Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har ikke peiling på lodding og det som skal til, har heller ikke utstyr. Jeg tviler ikke et sekund på at det er enkelt, men jeg kommer neppe til å kjøpe utstyr og sette i gang når jeg aldri har gjort det og ikke har peiling! Derfor spør jeg hvem som innstallerer slikt rimelig, jeg bor i Oslo. Skal bare bytte ut radio/kasett spilleren med en billig og grei Mp3 spiller. Ellers har jeg hørt om at man kan koble en bærbar mp3/cd spiller til en gammeldags kasettspiller i bilen ved hjelp av noe greier, en spesiell kasett tror jeg det var. Noen som vet hvor en får tak i det evt. og pris? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 skifte spiller i bil e ikke vanskelig, pluss mesteparten av service instilte elektrobutikker i oslo område burde gjøre det for et lite vederlag. Den der kassetten har eg brukt en gang i min barndom, får du kjøpt i alle sånne kataloga som selger uttrulig dårlige ting til en billig penge Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Den der kassetten har eg brukt en gang i min barndom, får du kjøpt i alle sånne kataloga som selger uttrulig dårlige ting til en billig penge Barndom?? Men den er altså veldig dårlig? Hvorfor? pluss mesteparten av service instilte elektrobutikker i oslo område burde gjøre det for et lite vederlag Tviler sterkt på at Elkjøp kommer til å gjøre det uansett hvor mye jeg betaler.. Noen forslag på hvem som evt. ville gjøre det? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Litt mer serviceinnstilte bilstereobutikker... Kassett?? Til spilleren? ISO-kassett av noe slag da eller? Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Kassett??Til spilleren? ISO-kassett av noe slag da eller? Ikke vet jeg, bare hørt om det... Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er vel kanskje en sånn du tenker på? Settes i kassettspilleren og koblet til med minijack på en cdspiller eller mp3spiller... Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Ja, noe sånt. Noen som erfaringer fra slikt? Har også lest at man trenger ikke lodde noe som helst for å innstallere enkle mp3/CD spillere? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 1. Hvilken bil er det (merke, modell, årsmodell)? 2. Hvilken spiller skal du sette inn Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 1. Hvilken bil er det (merke, modell, årsmodell)? Hyndai Atos 1998 2. Hvilken spiller skal du sette inn Hva som helst som er noenlunde billig og enkelt å installere. Trenger ikke noe fancy greier fordi det blir ikke så bra lyd allikevel med de høyttalerne som er der regner jeg med. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det va elkjøp som tok å instalerte min første spiller, eg hadde ikke kjøpt den hos dem en gang. No e jo ikke eg fra oslo da riktig nåkk. Den ledninga som går inn i kassetten e veldig ømfintlig, den har en lei tendens til å hoppe ut, evt du må bøye den så å så mye å teipe den etc. Men e du ikke på jakt etter god lyden å bare vil koble MP3/CD/MD til kassettspillern e det bare å kjøre på. Trur du finner sånt hos biltema, å sånne billigbutikker som har alt du trenger å litt til. Barndom ja, mamma å dem hadde bare kasettspiller i bilen *Før eg begynte med bilstereo å dem fikk di gamle cdspilleran mine* Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Jeg er ikke opptatt av lyden, fordi jeg tror ikke den blir så bra uansett... Men det koster jo ikke så mye for en mp3/Cd spiller. Så jeg tror jeg går for det! Men er veldig bekymret for installasjonen. Men tror faktisk jeg satser på å greie det selv, hvis ikke får jeg heller få en butikk til å installere på et vis. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er vel bare å bruke de "utdragningspinnenne" som fulgte med bilen, hive ut den gamle og sette ledningene inn i den nye... Ikke noe mer enn det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå