nissengtr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hallo!! Jeg er på utkikk etter et heftig lydkort og er ikke så opptatt av at det er surround, hakke bruk for det. Så da lurte jeg på om det fantes råe stereo lydkort til en grei pris? Syn av at ingen av lydkortene som selges i dag er HIFI godkjent Nissen GTR Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Henger meg bare på her jeg *lurer på det samme* Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Her skulle det vel være mulig å finne noe... Jeg har lite peil på lydkort, men jeg har hvertfall blitt anbefalt M- Audio- kort flere ganger! Hører gjerne noe anbefalt, da jeg også, på sikt, skal gå til innkjøp av lydkort... Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Både M-Audio og Terratec er kjent for å lage bra lydkort, noen av dem er vel stereo med tanke på analoge innganger og utganger. Så har du også Onkyo, som er i ferd med å utgi et stereo lydkort hvor lydkvaliteten er i fokus: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=14284 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Netshop har : ESI Juli@ 2 in2 out 192 kHz lydkort 1550.- Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Onkyo har akkurat laget ett slikt lydkort, mener det var ItAvisen.no som skrev en liten rapport om det. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 M-Audio Audiophile 2496 I second that. Amen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå