jonathankrane Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei hå. Jeg har spillt vanlig 1.6 no ei lita stund men vill gjøre det mer spennende med å lage klan. Dette skal først og fremst være for folk som nettopp har begynt å spille. Er DU innteresert legg meg til: [email protected] Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) ok viss det ikke finnes nooba igjen her i Verden får jeg vell skrive noob/vidrekommende klan. Det dere burde ha er ventrili (mic program kan sendes over msn) selvfølgelig mic men ikke så viktig (tross alt noob/vidrekommende klan) Endret 5. april 2005 av jonathankrane Lenke til kommentar
csboy Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 søk på catchgamer der er det mer aktivitet Lenke til kommentar
Havon Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Vil gjerne være med i klanen din jeg.... Hvis det er plass til meg adder jeg deg på msn Endret 7. april 2005 av Havon Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Ja det er ennå plass. Det er vell 2 som har meldt seg som inntereserte. Lenke til kommentar
Havon Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Ja det er ennå plass. Det er vell 2 som har meldt seg som inntereserte. La deg til på msn jeg, så vi kan snakke mer der edit: en liten leif Endret 8. april 2005 av Havon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå