k3rm0r Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Noen som har ide om hvordan eg kan styre vifta til cpu'n selv? så f.eks eg kan kjøre den på maks litt? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Noen som har ide om hvordan eg kan styre vifta til cpu'n selv? så f.eks eg kan kjøre den på maks litt? Har denne selv så jeg er litt nyskjerrig. Hvorfor vil du det? Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Noen som har ide om hvordan eg kan styre vifta til cpu'n selv? så f.eks eg kan kjøre den på maks litt? Har denne selv så jeg er litt nyskjerrig. Hvorfor vil du det? bare for å senke temperaturen litt Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 søk på google etter speedswitchXP, ikke testet det sjøl men skal funke Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 søk på google etter speedswitchXP, ikke testet det sjøl men skal funke den går mer på cpu'n det eg vil gjøre er å justere vifta.. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 OK, trodde det var nettopp det dette var jeg. Mulighet til å stille inn vifta til å gå på lavere turtall (høyere i ditt tilfelle..) Men da har jeg tydeligvis misforstått Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 OK, trodde det var nettopp det dette var jeg. Mulighet til å stille inn vifta til å gå på lavere turtall (høyere i ditt tilfelle..) Men da har jeg tydeligvis misforstått etter det eg forstod av programmet var det mer å stille om cpu'n skulle klokke seg opp og ned. da dette ikke har en direkte invirkning på cpu vifta sin fart. men vist det er bare eg om ikke ser muligheten i programmet så er jo det min feil, men tror ikke det kan stille på bare vifta? eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå