carl-kr. Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hei! kan noen hjelpe meg? kjøpe en maskin forleden dag med et radeon 9600 pro.. men etter noen timer streiket det.det viste seg å være produksjonsfeil. dro tilbake til forhandler for å få sette in et nytt,men han hadde ikke inne flere slike kort.så han satte enn et geforce FX5200.. fikk ikke testet radeon kortet skikkelig så jeg vet ikke hvordan det er.. geforce kortet fungerer høvelig bra... spørsmålet er! Hva er best av disse to kortene??har jeg blitt lurt? for vis radeon kortet er bedre skal jeg gå tilbake å forlange et nytt slikt kort. håper på svar. Pft. Carl Lenke til kommentar
Royal Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 9600pro er mye bedre...få byttet det tilbake igjen Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ja dette var et dårlig bytte Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det var et VELDIG dårlig bytte. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du ble lurt, rett og slett..... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er ingen tvil, 9600pro er myyyye bedre. Og ja, du har blitt grundig lurt. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 si til han at visst du ikke får tilbake 9600pro eller stjel ett av ham:P 9600 pro er mye bedre, så lenge du ikke bruker pcen til kabal og mineswiper Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 hei! kan noen hjelpe meg? kjøpe en maskin forleden dag med et radeon 9600 pro.. men etter noen timer streiket det.det viste seg å være produksjonsfeil. dro tilbake til forhandler for å få sette in et nytt,men han hadde ikke inne flere slike kort.så han satte enn et geforce FX5200.. fikk ikke testet radeon kortet skikkelig så jeg vet ikke hvordan det er.. geforce kortet fungerer høvelig bra... spørsmålet er! Hva er best av disse to kortene??har jeg blitt lurt? for vis radeon kortet er bedre skal jeg gå tilbake å forlange et nytt slikt kort. håper på svar. Pft. Carl det var ikke et radeon 9600pro..det var et radeon 9600, beklager. forandrer det noe? mvh. carl Lenke til kommentar
Royal Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 9600 er fortsatt ganske mye bedre ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå