Radar1 Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Teit spørsmål gir mange kjappe svar !!! Har et Asus 7700 deluxe skjermkort. Lagt s-vhs kabel fra kortet til TV'en Med asusdrivere får jeg bra bilde på Tv'en men ikke lyd. Må en ha separate lydkabler i tillegg til s-vhs kabelen Radar1 Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg visste det var et teit spørsmål, men har ikke peil på video-lyd Takk Radar1 Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Sist jeg skjekket kom ikke lydkortene med lyd-utgang. Egen kabel fra lydkortet er nødvendig. Elkjip har jo disse settene med gullbelagte kabler, der har du 3 kabler som sitter sammen (RCA kablene), og en separat kabel som er S-video. Noen bruker s-vhs, mens andre bruker composite (RCA). På lyd bruker man kun composite. S-video gir utrolig godt bilde på mange TV'er, men på litt gamlere bruker man composite for å få skikkelig bilde. Lenke til kommentar
tesaete Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 >Sist jeg skjekket kom ikke lydkortene med lyd >utgang. Ja det der er utrolig kjipt ass... :smile: Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Ja må si at lydkort uten lydutgang er utroli kjipt. utroli hva folk kan bruke penger på :smile: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jaja...sånn blir det når han blander skjermkort og lydkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå