Talker Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei! Skulle hatt tipps til en http server jeg kunne prøvd (og brukt). Har prøvd div. men fikk det ikke til å funke, så nå starter jeg på nytt. Tar ibruk et program som dere anbefaler, og finner ut hva jeg skal gjør for å få det til å funke om det blir problemer. La diskusjonen starte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Anbefaler deg apache! Det beste som fins Eller så du jo IIS om du sitter i Windows Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Apache kjøres både på Windows, Linux og en hel del andre operativsystemer. Jeg vil nok uansett anbefale Apache, men om du sitter i Windows, og vil ha noe som er enkelt og administrere vil jeg anbefale Abyss Web Server. Enkelt webgrensesnitt og samtidig enkel installering av f.eks PHP. IIS har jeg ingen som helst erfaring med. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Hørest ut som at Apache er mest anbefalt, men jeg trenger også noe som er ganske enkelt Skal ta en titt på det som blir anbefalt her PS. Kjører Windows ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå