Gå til innhold

Er det noe som helst positivt med denne dataen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vell, du får selgt den, ikke så veldig mye tror jeg, men visst du vil ha ny maskin så er jo det bare å prøve det. Hva bruker du maskinene til?

*I denne tråden oppfordret jeg ikke "selger" til å selge på det H**vett*s **l, wops ingen som så hva jeg mente med det? bra!*

Lenke til kommentar
Skjerm fulgte ikke med.

Kan noen si meg et bra skjermkort til en helt grei pris som passer til hovedkortet?

Hvilken prisklasse tenker du på? Det er veldig mange gode skjermkort å velge mellom; noen yter bedre i en gruppe spill, andre yter bedre i en annen gruppe. Jeg regner med at du ikke har bestemt deg for noen spesielle spill siden grafikkortet du har ikke takler nådagens spill, så jeg slenger noen forslag ut i luften:

Asus N6600GT kr 1795,-

MSI GeForce 6800 kr 2.579,-

Sapphire Radeon X800XL ViVo kr 2.995,-Dette kortet har video inn og video ut, noe som tilsier at du kan ta opp film fra f.eks dvd, vhs og analogt og digitalt videokamera til pc'en. Du kan også bruke TV'en som pc skjerm i en rekke forskjellige modus (dette kan også de andre kortene jeg har nevnt.)

Lenke til kommentar
Men det er jo kun 128 mb skjermkort dere har anbefalt meg med unntak av ett.

Er det så særlig lurt å kjøpe et 128 mb skjermkort hvis jeg skal bruke det til en del spilling da?

bedre med lite og raskt enn mye og tregt, sålenge du ikke går opp til 6800gt kort(eller tilsvarende i pris) har jeg vertfall ingen problemer med å anbefale et 128mb-kort.

Maskinen har heller ikke vondt av 512mb til med hovedminne(dvs 1gb totalt), det koster ikke så mye for minne nå så det er en god investering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...