Elwiz Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du gjør meg en kjempetjeneste hvis du gidder å se på denne datamaskinen å si meg noe positivt om den. var veldig fin å se på Lenke til kommentar
genetex Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 vell, du får selgt den, ikke så veldig mye tror jeg, men visst du vil ha ny maskin så er jo det bare å prøve det. Hva bruker du maskinene til? *I denne tråden oppfordret jeg ikke "selger" til å selge på det H**vett*s **l, wops ingen som så hva jeg mente med det? bra!* Lenke til kommentar
hart Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 mulig en liten oppgradering av "Piirisarja" om du skal spille litt, og muligens litt treg "Kovalevy" etter dagens standard.. men den duger den Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kanskje oppgradere litt? Utdyp det... Den har en rask Pentium inside. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ta 512 MB ekstra ram, og et nytt skjermkort, da har du PC noen år til. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 er det sånn lilla/rosa oppsett på internett explorer osv? har en bekjent som har pb, og der er alt lilla! LOL! Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Fulgte det med LCD skjerm eller er det bare på bilde? Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Den har en kjapp prosessor, også går det vel å oppgradere de fleste komponentene i den, men om du ikke spiller så er den mer enn bra nok til ditt bruk Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Skjerm fulgte ikke med. Kan noen si meg et bra skjermkort til en helt grei pris som passer til hovedkortet? Endret 6. april 2005 av Vestlivegen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skjerm fulgte ikke med. Kan noen si meg et bra skjermkort til en helt grei pris som passer til hovedkortet? XFX GeFORCE 6600GT 128MB AGP Retail Grei pris, burde også fungere utmerket hvis hovedkortet kun har agp 4x. Noen invendinger? Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skjerm fulgte ikke med. Kan noen si meg et bra skjermkort til en helt grei pris som passer til hovedkortet? Hvilken prisklasse tenker du på? Det er veldig mange gode skjermkort å velge mellom; noen yter bedre i en gruppe spill, andre yter bedre i en annen gruppe. Jeg regner med at du ikke har bestemt deg for noen spesielle spill siden grafikkortet du har ikke takler nådagens spill, så jeg slenger noen forslag ut i luften: Asus N6600GT kr 1795,- MSI GeForce 6800 kr 2.579,- Sapphire Radeon X800XL ViVo kr 2.995,-Dette kortet har video inn og video ut, noe som tilsier at du kan ta opp film fra f.eks dvd, vhs og analogt og digitalt videokamera til pc'en. Du kan også bruke TV'en som pc skjerm i en rekke forskjellige modus (dette kan også de andre kortene jeg har nevnt.) Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hovedkortet heter Colombia 6/SiS 645 DX. Har dette hovedkortet agp 4x? Endret 6. april 2005 av Vestlivegen Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Kjaks du nevnte 3 skjermkort. Er de betydelig bedre enn det jeg har? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ja, skermkortene som sjaks nevnte er garantert 10x bedre enn det du har, og det er ikke å overdrive Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hovedkortet heter Colombia 6/SiS 645 DX.Har dette hovedkortet agp 4x? SiS 645DX-brikkesettet har støtte for AGP 4X, så det har nok hovedkortet ditt også! Videre vil jeg støtte forslagene til kjøp av nytt skjermkort. Et kort basert på GeForce 6600GT er noe av det aller beste du får med tanke på ytelse/pris, og vil fjerne en alvorlig trang flaskehals i systemet ditt... Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Men det er jo kun 128 mb skjermkort dere har anbefalt meg med unntak av ett. Er det så særlig lurt å kjøpe et 128 mb skjermkort hvis jeg skal bruke det til en del spilling da? Endret 6. april 2005 av Vestlivegen Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Men det er jo kun 128 mb skjermkort dere har anbefalt meg med unntak av ett.Er det så særlig lurt å kjøpe et 128 mb skjermkort hvis jeg skal bruke det til en del spilling da? bedre med lite og raskt enn mye og tregt, sålenge du ikke går opp til 6800gt kort(eller tilsvarende i pris) har jeg vertfall ingen problemer med å anbefale et 128mb-kort. Maskinen har heller ikke vondt av 512mb til med hovedminne(dvs 1gb totalt), det koster ikke så mye for minne nå så det er en god investering. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Kan noen gi meg en link til et minne jeg kan kjøpe på komplett.no. Det må passe til min maskin. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Her: Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Her: XFX GeForce 6600GT 128MB GDDR3 AGP8X, Tv-Out, Dual-DVI, Retail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå