Gå til innhold

Sapphire Radeon X800XL. Komplett tilbud.

Solid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er ikke alltid high-end kortene du tjener mest på så jeg ville gått for XFX GF 6600GT

da trur jeg du er aleine. x800xl er et mye bedre kort enn 6600gt, og med detta tilbudet er det et kraftig godt kjøp! enda bedre enn det var før tilbudet kom!

jeg sier bare: LØP OG KJØP!

ikke alltid. 6600GT har ganske mye høyere minnehastighet som i mange tilfeller gjør opp for pipesa. men jevnt over er jo dette kortet her bedre da.

men hvorfor sammenligner dere disse to? X800XL koster nesten dobbelt så mye !

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Men det er ikke alltid high-end kortene du tjener mest på så jeg ville gått for XFX GF 6600GT

da trur jeg du er aleine. x800xl er et mye bedre kort enn 6600gt, og med detta tilbudet er det et kraftig godt kjøp! enda bedre enn det var før tilbudet kom!

jeg sier bare: LØP OG KJØP!

ikke alltid. 6600GT har ganske mye høyere minnehastighet som i mange tilfeller gjør opp for pipesa. men jevnt over er jo dette kortet.

Hehe... desperat nVidia-fanboyisme ovenfor :D

Lenke til kommentar

Jeg vet at X800 serien er bedre enn Geforce 6 serien, men det jeg prøvde å si er at prismessig så er 6600GT et bedre valg. Men har man råd til et X800XL kort så er det jo ingen tvil. ;)

Jeg ville bare spare gutten for litt penger og ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Jeg vet at X800 serien er bedre enn Geforce 6 serien, men det jeg prøvde å si er at prismessig så er 6600GT et bedre valg. Men har man råd til et X800XL kort så er det jo ingen tvil. ;)

Jeg ville bare spare gutten for litt penger og ikke noe annet.

midt poeng og

Lenke til kommentar

Ser ut som denne tråden trenger en liten opprydding. Når tråden først går OT er det fint om dere kan bevege dere inn på topic igjen i stedet for å gå enda mer OT og begynne med drittslenging. Takk.

*Går inn i slettemodus*

Lenke til kommentar
ikke alltid. 6600GT har ganske mye høyere minnehastighet som i mange tilfeller gjør opp for pipesa. men jevnt over er jo dette kortet her bedre da.

Høyere kjernehastighet mener du vel. X800XL har 40Mhz høyere minnehastighet samt dobbelt så bred minnebus. Når det gjelder kjernehastigheten er 100Mhz eller 25% høyere klokkehastighet langt ifra en erstatning for dobbelt så mange PS pipelines, 2x så mange VS pipelines og 4x så mange ROPs.

Det heller ikke snakk om dobbelt pris når man ser på tilbudet til Komplett.

Lenke til kommentar

Høyere kjernehastighet mener du vel. X800XL har 40Mhz høyere minnehastighet samt dobbelt så bred minnebus. Når det gjelder kjernehastigheten er 100Mhz eller 25% høyere klokkehastighet langt ifra en erstatning for dobbelt så mange PS pipelines, 2x så mange VS pipelines og 4x så mange ROPs.

Det heller ikke snakk om dobbelt pris når man ser på tilbudet til Komplett.

du får Club3d 6600GT til 1349 nå. og mange av de kortene leveres med 610\1150 hastigheter..da snakker vi litt....

Lenke til kommentar

Tror x800xl vil være det beste kjøpet for deg ja.

GRendal: flott at du opplyser om at 6600gt også finnes og at det gir muliggens mer for pengene. Men nå skal han altså bruke 3000 på grafikkort og i den prisklassen er x800xl et godt kjøp.

Hvis jeg skal kjøpe meg en farrari og spør hvilken modell jeg skal velge hjelper det lite at du opplyser om at Opel Astra er et bra kjøp. Ikkesant?

Lenke til kommentar
du får Club3d 6600GT til 1349 nå. og mange av de kortene leveres med 610\1150 hastigheter..da snakker vi litt....

PCIe utgaven til Club3D er ført opp som 500/500 på web siden dems. Har du noe bevis for dette? Vet at Gainward har en utgave som er klokket 600/600, men den rimligste på prisguiden ligger på 2030,-

Lenke til kommentar

PCIe utgaven til Club3D er ført opp som 500/500 på web siden dems. Har du noe bevis for dette? Vet at Gainward har en utgave som er klokket 600/600, men den rimligste på prisguiden ligger på 2030,-

de to opplysningene hang ikke nødvendigvis sammen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...