Loomy Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Satt inn min første s-ata harddisk i dag. Funker bra, men jeg får opp et sånt Safely Remove Hardware-ikon i systray i Windows (XP SP2). Jeg har ingen interesse av å "remove" harddisken, så jeg vil helst ha ikonet vekk. Noen ideer? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er forsåvidt "riktig" i og med at sata standarden støtter "hot plugging" av disker på lik linje med eksterne usb , og det ses ikke forskjell på om disken er intern eller ekstern da samme kontroller/port benyttes uansett hvor disken er . Så du kan enten leve med det ... Eller du kan skifte driver tilbake microsoft IDE driver , da får du det bort . Om du "kan" benytte MS driver da . Er disken på f.eks SIL , promise kontroller porte trenger den egne drivere . Men f.eks på nforce3/4 's on-chip sata porter kan man bruke MS driveren og slippe "safely remove" tray. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Men f.eks på nforce3/4 's on-chip sata porter kan man bruke MS driveren og slippe "safely remove" tray. Har nForce3. Hvordan går man frem for å bytte driver, og nøyaktig hvilke ndriver er det snakk om? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ufattelig irriterende dette. Er løsninga å skippe nvidia IDE SW driver install under nforce installasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå