forplay Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei.. Jeg skal bygge ny pc, og trenger nytt kabinett (Miditower) Jeg spiller mye hl, source osv. så det er viktig at det er veldig god kjøling i kabinettet. Det må være bra til gaming. Max sum: ca 800kr Lenke til kommentar
forplay Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg glemte en ting.... Jeg skal bestille delene til pcen fra komplett.. så det hadde vært fint om jeg kunne bestille kabinettet fra komplett i samme slengen Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Her er en liste med mange GODE kabinetter : (men det hadde dog vært kjekkt å vite om PSU var nødvendig ) Komplett : Arctic Cooling Silentium T1 Miditower Kabinett Sølv/Sort m/350W Stømforsyning Arctic Cooling Silentium T2 Miditower Kabinett Sølv/Sort m/350W Stømforsyning Chenbro Gaming Box Black/Silver 350W Strømforsyning Cooler Master Cavalier 3 Kabinett Sølv Aluminium (Uten Strømforsyning) Cooler Master Cavalier 3 Kabinett Sort Aluminium (Uten Strømforsyning) Nemesis Gaming Case Black (Uten Strømforsyning) Nemesis Gaming Case Silver (Uten Strømforsyning) Microplex : bZerk Miditower m/display, Sort bZerk Miditower m/display, Sølv Skyhawk Miditower, Aluminium, m/vindu Miditower, "X-Warrior", Sort m/blå front Miditower, "X-Warrior", Sort m/rød front Miditower, "Black Dracula Special Ed." Miditower, "Blue Dracula Special Ed." Miditower, "Red Dracula Special Ed." Miditower, "Silver Dracula Special Ed." Cooltek Miditower, "Invader", Sort/Sølv Cooltek Miditower, "Invader", Sølv/Blå Miditower, "R103B" Miditower, "R101A" Miditower, "Air Silver" Selv ville jeg gått for bZerk eller Dracula fra Microplex, men hvis du vil spare fraktpenger så burde du ta Arctic Cooling Silentium T1 fra Komplett... Lykke til med kabinettkjøpingen forresten Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Hei.. Jeg skal bygge ny pc, og trenger nytt kabinett (Miditower) Jeg spiller mye hl, source osv. så det er viktig at det er veldig god kjøling i kabinettet. Det må være bra til gaming. Max sum: ca 800kr Er det kabinett med eller uten strømforsyning du er ute etter? Hvis det er med strømforsyning,så er jeg enig med Per-Stian. Da bør du gå for et Arctic Cooling kabinett. Jeg bygde pc senest i dag i et Arctic Cooling T1. Det er skikkelig god kjøling i det og i tillegg er det nesten lydløst. Endret 5. april 2005 av Morten K Lenke til kommentar
War Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Siden denne karen er en gamer og snart blir bitt av klokkebasillen så vil jeg annbefale han å kjøpe kabinett uten PSU . Og heller kjøpe en kvalitets 400watt++/ PSU med for eks pci-e og sata kontakter. Kanskje en som har et lavere støynivå som for eks en med 120 mm vifte osv. EDIT: Under Ja 800kr blir nesten minimum til PSU . Alternativet må da bli å kjøpe kabinett med PSU og bytte PSU en gang han får råd. Endret 5. april 2005 av War Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Siden denne karen er en gamer og snart blir bitt av klokkebasillen så vil jeg annbefale han å kjøpe kabinett uten PSU . Og heller kjøpe en kvalitets 400watt++/ PSU med for eks pci-e og sata kontakter. Kanskje en som har et lavere støynivå som for eks en med 120 mm vifte osv. Enig der,men da må han ut med mye mer enn 800 kr. Lenke til kommentar
Andreas3625 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Enig der,men da må han ut med mye mer enn 800 kr. ehh... se på dennempx da.. kabinett +400w strøm.. kr 350.. hvet ikke om det er noe bra da... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Flyttes fra Hjelp til kjøp/salg av PC til Kabinetter. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Thermaltake SViking MidiTower Sort LCD Panel (Uten Strømforsyning) Jeg har dette og er fornød med det. Setter du viftene på full styrke blåser det heftig igjennom kabinettet. Viftene bråker når de går for fullt, men jeg trenger nesten aldri kjøre de på mer en laveste hastighet. Og da er de stillegående. Kjekt med 3,5 stereo jack ut , mic inn, USB og FireWire oppå kabinettet sammen med AV\PÅ og reset knappen. Har to bilder av maskinen min i signaturen. Endret 6. april 2005 av Lættis Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Enig der,men da må han ut med mye mer enn 800 kr. ehh... se på dennempx da.. kabinett +400w strøm.. kr 350.. hvet ikke om det er noe bra da... 350? Det kabinettet du linker til koster 590 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå