End-re Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg har en bærbar pc som jeg tnkte å innstalere Linux på. Men så viser det seg at broren min hadde skrevet "del c:" i cmd på den. Det var win98 på den. Når den starter opp nå står det: Følgene fil mangler eller er skadet xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Følgene fil mangler eller er skadet xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Følgene fil mangler eller er skadet xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Skriv inn navnet på kommandotolken (f.eks. C:\windows\command.com Hva skal jeg gjøre ? format c: fungerer ikke Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Dytt inn en CD med linux, der ligger det nok noe du kan formattere med. Ellers kan du snekre en bootdisk ( www.bootdisk.com ) og formattere fra den. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 thx..... bootdisk funket ! Lenke til kommentar
rscue Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hmm merkelig at det alltid er brødre eller søstre som gjør dette... Hehe Rscue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå