pcp160 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei. Dette er strengt tatt et HK spørsmål, men det jeg lurer på gjelder kortets egenskaper ved vannkjøl, så spør her hvor alle vannguttene er! Tanken er og kjøpe A8N-SLI Deluxe sammen med en A64 3500+. Jeg er grønn på AMD, men liker Asus og kunne tenke meg og bruke det. Men jeg har noen krav; god sata-raid kontroller, og mulighet for vannkjøling av 2xGainward 6600GT, samt chipset (som jeg har hørt bråker fært) Har et 6600GT idag med swifteck MCW50 blokk, og har P4 chipset blokk (AC 24055 ;http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC24055]AC24055[/url] Det beste hadde jo vært om jeg kunne bruke chipset blokka jeg har, men det som er et krav er at man kan ha vannkjøl på chipset samtidig med sli, og at det også er plass til 2 stk slike vannblokker som jeg har på skjermkortet i dag. Er det noen her som har noen erfaringer med dette hk med vannkjøl, evnt tips til andre hk som er bedre til formålet? Lenke til kommentar
oevold Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 ikke noen problemer har gjort det selv. vannkjøler på cpu amd3500+ og gf6800ultra, tatt vekk Nortbridge viften erstattet med en Zalman passivkjøler. dette funker som bare det, har temp på ca 35-40c til vanlig bruk uklokket. dette er å anbefale Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Ok, høres veldig bra ut, har lest litt tester og sett litt bilder og syns det virker svært lovende. Men passiv northbridge kjøler ja, har du prøvd det med litt klokking eller? Jeg er ikke noen ekstremklokker, men noe blir det, og er som sagt litt grønn på AMD, men chipset på p4'en min blir oppsikstvekkende varmt ved klokking...) Hvor mange pci spor sitter man igjen med om man har 2xskjermkort med vann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå