HondaNSR Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei. På mitt Logitech Pro 4000 så er det en skru som skal skruest oppi kameraet, og denne skruen sitter fast i foten/sokkelen. Det eg lurer på, er om denne skal løsest fra den eine foten og til den andre ved bytting av fot, eller om det skal vere på begge? For med meg så er der kun skru på en av dem. Edit: Såg nå i testen av hw.no at den vist nok skal vere mulig å løsne, men hvordan? Vil ikkje rive søndt kamerafoten eller skruen Den går hvertfall bare rundt og rundt ned i foten når eg skrur på den. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Skal væra mulig og ta av foten. Er bare og rive til, i allefall var det på mitt. Mitt er ganske gammalt da, så veit ikkje kordan det er på nye no. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har ett som er helt nytt. Bare og dra foten rett ut. Sitter ganske hardt fast så du må ta i litt. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Ja fann det ut til slutt, gått siden julaften nå og ikkje tort å rive i foten Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Mitt falt ned trur eg, så driten spratt veggene i mellom. Like heilt enda. Har hatt det ute også (under tak seff) Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Så det skal tåle en del med andre ord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå