Ken@th Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Heisann. Trenger litt hjelp fra folk som har god peiling på Matrial etc... Har planer om å kjøpe en Chrysler PT Cruiser 2001 modell som er registrert i siste kvartall 2000. Eieren hatt nettop hatt den på EU-Kontrol og fått tilbake mld på noen Opphengs foringer og håndbrekk og bremse feil. og at det er rust i dørkarmene. Gjelder dette generelt PT Cruiser? eller bare denne bilen ? noen som har erfaring fra Chrysler ? vil liksom ikke kjøpe en 2001 modell med rust i dørkarmene..Ville noen ha kjøpt denne bilen ? med tanke på at det er rust på en såpass ny bil ? Mvh Kenneth Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg ville IKKE kjøpt den bilen, med tanke på rust, og en del feil/mangler som kommer fort på disse... Veldig synd i og med at det er en tøff bil Vet ikke om de kanskje gjorde noe med alle "barnesykdommene" på seinere produserte bilene, men vet 00-01 modellene er utsatt... Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Jepp har hørt om disse barnesykdommene på 00\01 modellene. er kansje ikke noe triks å kjøpe denne bilen. Bilen er kanon rå Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 I så fall må du få en kjempe god pris, sånn at du har en del å reparere for, for mye småfeil blir dyrt i lengden... Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ikke rustgaranti på Chrysler? For ikke så lenge siden leverte jeg min Renault Megane for bytting av bakskjermer pga. rust. Kosta meg ingenting fordi det var innenfor rustgarantien på 8 år. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Første tingen som slår meg er vel om bilen har vært skadet og dårlig fikset? Sjekk litt rundt om dette først i så fall, før du bestemmer deg for denne bilen. Ellers finnes det vel mange PT Cruisere rundt om kring, så det kan være lurt å ikke hoppe på første og beste. Og det er rustgaranti på Chrysler, men som 99% av bilene man får kjøpt, så gjelder dette egentlig kun gjennomrust i original stål - ev. ved feilproduksjon. Mao har bilen vært bulket, pusset til stålet og dårlig lakket får du null garanti fra produsent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå