Ostepølsa Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg kjøpte et ASUS P4C800-E Deluxe hos komplett.no i midten av februar i år siden mitt forrige IS7-E døde etter et uheldig skjermkortbytte. Når jeg klokker FSB bare et par-3 mhz over 200, så begynner lyden å klikke, lage masse rare lyder, dette problemet hadde jeg ALDRI med IS7-E kortet.. Har vært langt ifra fornøyd for å si det mildt. Lydkortet mitt er et Audigy2ZS, som jeg vet er i full orden, siden jeg har testet det på 3 andre maskiner, og det funker bra (har overklokket dem også ja). Så siden kortet mitt ikke er som det skal være så kan jeg vel sende det tilbake? Jeg prøvde å sende en mail til komplett men fikk bare et svar som: "Vi kan dessverre ikke uttale oss om overklokking, og all garanti går bort ved overklokking" osv. Drittkort til 1500kr Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) drittkort? Mitt er villig som f... Har du testa uten lydkortet i ? Har du husket og låse pci og agp portene også til 33/66? Endret 5. april 2005 av PoNdUs Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Garantert ingen retur-rett... Kortene er ikke laget for og klokkes! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Ja jeg har låst AGP/PCI.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du visste jo at garantien gikk til h...... ved overklokking, så her tviler jeg veldig sterkt på at du har noen rett til retur. Du kan jo eventuelt prøve og selge det, men nytt får du neppe. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Bah! jaja, garanti til helvete, og jeg kasta bort 1500kr på dritt, case closed, får be moderator stenge denne tråden.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg