HondaNSR Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei. På mitt Logitech Pro 4000 så er det en skru som skal skruest oppi kameraet, og denne skruen sitter fast i foten/sokkelen. Det eg lurer på, er om denne skal løsest fra den eine foten og til den andre ved bytting av fot, eller om det skal vere på begge? For med meg så er der kun skru på en av dem. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Såg nå i testen av hw.no at den vist nok skal vere mulig å løsne, men hvordan? Vil ikkje rive søndt kamerafoten eller skruen Den går hvertfall bare rundt og rundt ned i foten når eg skrur på den. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Den svarte skruen skal henge fast i undersidan av kameraet. Det er nemlig denne du plugger inn i de forskjellige føttene du har fått med i pakken. Du kan enkelt stramme den ved å skru den som en vanlig skrue. EDIT: Om skruen henger fast i foten, er det bare til å skru foten fast i kameraet, for så å dra til.. Du risikerer ikke at noe går i stykker. Endret 8. april 2005 av dD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå