enden Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 En kompis av meg driver og snekrer på en veranda utenfor den nye leieligheten sin og leker med tanken på å lage en liten bardisk der ute. Er det noen som har tips til nettsteder med lit hjelp - gjerne med fullstendig byggebeskrivelse? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Denne, men den koster penger tror jeg. Og her er en steb-by-step tutorial, men jeg er ikke sikker på om den er detaljert nok. =/ Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er igrunn en smal sak... Ville bygd et rammeverk med 2/4 og litt plank. Sponplater, eller andre høvelege plater til å dekke til... og en litt brei hobbyplate på toppen soim disk... Benken ferdig på en kveld! Tegningene lager du bare etter hvor den skal stå, størrelse og look... Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Er igrunn en smal sak... Ville bygd et rammeverk med 2/4 og litt plank. Sponplater, eller andre høvelege plater til å dekke til... og en litt brei hobbyplate på toppen soim disk... Benken ferdig på en kveld! Tegningene lager du bare etter hvor den skal stå, størrelse og look... Smal sak for snekkere kanskje, men jeg tror en oppskrift er minstekravet i denne saken Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hm, noen i klassen bygde seg bar når de flytta inn i leiligheten sin, tror bare de kjøpte seg materiale og snekra litt. Dog, han ene studerer noe plankegreier (sløyd?), så han kan det vel litt bedre enn normale mennesker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå