Corwin Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) hva med twinmos ram med bh5? gir du den 3,6v skal den gå ganske langt på lave timings.. sikkert lenger enn OCZ.., med bedre timings..... bare en tanke Edit: sikkert billigere også Endret 5. april 2005 av Corwin Lenke til kommentar
maedox Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Støtter amd raskere ram da ? pc3200 Ikke offisielt nei. Men du kan jo alltids overklokke. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) hva med twinmos ram med bh5? gir du den 3,6v skal den gå ganske langt på lave timings.. sikkert lenger enn OCZ.., med bedre timings..... bare en tanke Edit: sikkert billigere også Du får nesten 2GB for samme prisen med BH-5 faktisk. Kan ikke finne dem i noen norske butikker men. Har heller ikke lest tester av de nye brikkene, men er de i nærheten av de gamle så er de ekstremt interessante. OCZ 3200EL rev.2 går vel et stykke over 300MHz, men jeg er usikker på om BH-5 klarer det. De forsvares uansett av prisen, som er latterlig lav hvis de skulle vise seg å nå ~300MHz. Endret 5. april 2005 av maedox Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Men ocz rammen får man neten ikke utbytte av uten en cpu over 4000+ fordi den krever stor spenning... det jeg har hørt i alle fall... Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 MEn en ting ... får Man bredr utbytte av grafikortet med et sli HK... raskere bus hastighet osv.. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) eller tar jeg feil her? men ingen delete knapp? Endret 6. april 2005 av speed91 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Kjære speed91 jeg gjør deg oppmerksom på at det er noe som heter edit på forumet, slik som du poster etterhverandre her kalles SPAM og det er misslikt her inne, jeg gjør deg oppmerksom på vår EDIT knapp Ikke kommenter dette innlegget er du snill Endret 6. april 2005 av Omy Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Hvorfor bruke masse penger på OCZ minne når du ikke skal klokke Endret 6. april 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
maedox Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Han har jo veldig få innlegg da. Du får ikke utnyttet skjermkortet bedre med SLI hovedkort. RAMen fungerer ikke noe bedre om du gir den høyere spenning. Enten er den stabil og fungerer som den skal, ellers fungerer den ikke. Om du derimot er ute etter lavere timinger trenger du høyere spenning desto høyere frekvens du kjører, men det er selvfølgelig begrenset hvor mye spenning brikkene tåler. 3,6V _tror_ jeg er max for OCZ sine 3200EL rev.2. Du må fyre løs med alt du lurer på. Det er slikt man lærer av, og det virker som om du har hørt en del rare ting. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hva med twinmos ram med bh5? gir du den 3,6v skal den gå ganske langt på lave timings.. sikkert lenger enn OCZ.., med bedre timings..... bare en tanke Edit: sikkert billigere også Du får nesten 2GB for samme prisen med BH-5 faktisk. Kan ikke finne dem i noen norske butikker men. Har heller ikke lest tester av de nye brikkene, men er de i nærheten av de gamle så er de ekstremt interessante. OCZ 3200EL rev.2 går vel et stykke over 300MHz, men jeg er usikker på om BH-5 klarer det. De forsvares uansett av prisen, som er latterlig lav hvis de skulle vise seg å nå ~300MHz. Komplett selger dem Her -> TwinMOS Speed Premium PC3500 512MB CL2.5 Winbond BH-5, 32*8/16chip, 433mhz, 184-P Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 hva med denne https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27074 ocz rammen med pc 4000`? hørt at den skal være bedre (kan være no rart d og vøtt ) lr er den jeg allerede har bedre? og for og gi mer volt trenger man strkere cpu? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Hva er ghz på 3800+??? må vite d mn finner d ikk ... Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hva med denne https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27074 ocz rammen med pc 4000`? hørt at den skal være bedre (kan være no rart d og vøtt ) lr er den jeg allerede har bedre? og for og gi mer volt trenger man strkere cpu? DeT minnet trenger du hvertfall ikke hvis du ikke skal klokke, da trenger du bare noen vanlige PC 3200 brikker. 3800+ kjøre vel på 2,4 ghz om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) nok til og drive ram'n??? Endret 6. april 2005 av speed91 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 nok til og drive ram'n??? Uten problemer... Kan du vennligst ta deg tid til og skrive normal bokmål og ikke sms språk.. Oppfordrer deg til og kikke på nettikette og rettningslinjene (se sig) Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 ok, hører at den kjører dårlig med det... Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 tror jeg har funnet den perfekte ram: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27135 denne virker veldig bra ! noen som mener noe annet en dette ? Kommentarer hadde vært meget flott... Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Ville aldri sette et ATI kort nedi et SLI-HK! Sett inn et 6800GT og oppgrader med et kort når flere spill støtter SLI.... Stiller også et spørsmål ved den CPU hvis du skal OC... men her råder usikkerheten... OC er OC vettu....... Edit: Du kommer ikke utenon DR- hovedkortet her...... Så trenger du noe sånn RAM Og her er hvorfor den RAMmen (og det kortet) Endret 6. april 2005 av sveinsel Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 (endret) kan noen da komme med et annet HK? ser nå at ALLE DFI er SLI .. Kan dere komme med noe annet forslag? Skal jeg velge OCZ ram'n eller Corsair? Hvilket HK?? Endret 6. april 2005 av speed91 Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Kan man bruke 6800ultra i SLI ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå