Gå til innhold

Er dette en bra gaming pc?

Anbefalte innlegg

hva med twinmos ram med bh5?

gir du den 3,6v skal den gå ganske langt på lave timings.. sikkert lenger enn OCZ.., med bedre timings..... bare en tanke

Edit: sikkert billigere også

Endret av Corwin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gir du den 3,6v skal den gå ganske langt på lave timings.. sikkert lenger enn OCZ.., med bedre timings..... bare en tanke

Du får nesten 2GB for samme prisen med BH-5 faktisk. Kan ikke finne dem i noen norske butikker men.

Har heller ikke lest tester av de nye brikkene, men er de i nærheten av de gamle så er de ekstremt interessante.

OCZ 3200EL rev.2 går vel et stykke over 300MHz, men jeg er usikker på om BH-5 klarer det. De forsvares uansett av prisen, som er latterlig lav hvis de skulle vise seg å nå ~300MHz. :dribble:

Endret av maedox
Lenke til kommentar

Kjære speed91 jeg gjør deg oppmerksom på at det er noe som heter edit på forumet, slik som du poster etterhverandre her kalles SPAM og det er misslikt her inne, jeg gjør deg oppmerksom på p_edit.gif vår EDIT knapp :)

Ikke kommenter dette innlegget er du snill

Endret av Omy
Lenke til kommentar

Han har jo veldig få innlegg da. ;):p

Du får ikke utnyttet skjermkortet bedre med SLI hovedkort.

RAMen fungerer ikke noe bedre om du gir den høyere spenning. Enten er den stabil og fungerer som den skal, ellers fungerer den ikke. Om du derimot er ute etter lavere timinger trenger du høyere spenning desto høyere frekvens du kjører, men det er selvfølgelig begrenset hvor mye spenning brikkene tåler.

3,6V _tror_ jeg er max for OCZ sine 3200EL rev.2.

Du må fyre løs med alt du lurer på. Det er slikt man lærer av, og det virker som om du har hørt en del rare ting. ;)

Lenke til kommentar

Du får nesten 2GB for samme prisen med BH-5 faktisk. Kan ikke finne dem i noen norske butikker men.

Har heller ikke lest tester av de nye brikkene, men er de i nærheten av de gamle så er de ekstremt interessante.

OCZ 3200EL rev.2 går vel et stykke over 300MHz, men jeg er usikker på om BH-5 klarer det. De forsvares uansett av prisen, som er latterlig lav hvis de skulle vise seg å nå ~300MHz. :dribble:

Komplett selger dem :thumbup:

Her -> TwinMOS Speed Premium PC3500 512MB CL2.5 Winbond BH-5, 32*8/16chip, 433mhz, 184-P

Lenke til kommentar
hva med denne https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27074 ocz rammen med pc 4000`? hørt at den skal være bedre (kan være no rart d og vøtt :tease: ) lr er den jeg allerede har bedre? og for og gi mer volt trenger man strkere cpu?

DeT minnet trenger du hvertfall ikke hvis du ikke skal klokke, da trenger du bare noen vanlige PC 3200 brikker.

3800+ kjøre vel på 2,4 ghz om jeg ikke husker feil. ;)

Lenke til kommentar

Ville aldri sette et ATI kort nedi et SLI-HK!

Sett inn et 6800GT og oppgrader med et kort når flere spill støtter SLI....

Stiller også et spørsmål ved den CPU hvis du skal OC... men her råder usikkerheten... OC er OC vettu....... :D

Edit:

Du kommer ikke utenon DR- hovedkortet her......

Så trenger du noe sånn RAM

Og her er hvorfor den RAMmen (og det kortet)

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...