Gå til innhold

Er dette en bra gaming pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

her er timings og no anna stash om ram'n :) OCZ Platinum Edition Revision 2 PC-3200 memory has been designed for ultra-low latency operation on Intel Pentium 4 and AMD AthlonXP/Athlon 64 platforms. OCZ Platinum Edition PC-3200 memory is able to reach latencies as low as CL 2-2-2-5.

OCZ PC-3200 products are 100% hand-tested to ensure compliance with stringent quality standards. In addition, every 1GB Dual Channel Kit from OCZ is hand tested as a matched pair across a wide variety of motherboards to ensure flawless performance on most motherboards.

Each OCZ Platinum Edition Revision 2 module also comes with a high quality copper heat spreader with a platinum mirrored finish.

OCZ Platinum Edition memory modules are rated to handle up to 2.9V without invalidating the OCZ Lifetime Warranty so that performance enthusiasts can tweak their systems without worry.

Lenke til kommentar

Rimeli bra oppsett ja :cool:

Personlig liker jeg ikke hovedkort fra DFI og ville heller valgt Abit Fatal1ty eller Asus A8N-SLI Deluxe (1595 og 1295,-). Ser heller ingen fordel fra den Plextor brennern og en NEC 3520 som jeg selv har veldig gode erfaringer med og som koster halvparten :D

Med Asus kortet og NEC blir det da 11460,- uten kabinett, psu og hdd.

Kanskje optimalt med en SATA raptor disk fra WD til OS disk pluss en seagate e.l. 2-300 til lagring. :thumbup:

edit: glemte å nevne at priser er fra netshop.no og at jeg tror du finner alt der..

Endret av LANcorpse
Lenke til kommentar

Den RAM'en er noe av det råeste du får for tida.

Men hvorfor bruke så mye penger på CPU? Du kan jo heller kjøpe en 3200+ f.eks. og klokke den til 2,4 GHz. Gir bedre ytelse og koster mindre.

For all del, det blir en knall-maskin uansett!

Hvor er PSU?

Endret av maedox
Lenke til kommentar

Er ikke så veldig hypp på og klokke..:p har en følelse at jeg klokker for mye og crasher hele skiten.. men går maybe ned til en 3500+ men d blir litt flaskehals med den ram'n da.. psu noen poster opp... men er ikke dfi sitt lanparyty hk no bra? isåfall noen dere kan anbefale med url plz:D

Endret av speed91
Lenke til kommentar

DFI LanParty UT nForce4 er vel (uten å ta for hardt i), det råeste og mest stabile du får.

Jeg har OCZ PSU som du ser i signaturen. Knallbra strømforsyning. Muligens litt dyr for de som ikke er spesielt interesserte. ;)

OCZ ModStream skal være bra, og koster litt mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...