Camilio Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Sitter og håper på at noen som har en Playstation -->USB adapter fra rockfire kunne gi meg rekkefølgen på pinsa som kommer fra usb kabelen og skal festes inne i boksen... Fremgangsmåten er å løsne de tre skruene på undersiden og ta en rask titt på festet og notere ned rekkefølgen på ledningene (2xsvart, rød, grønn, hvit) Håper veldig på svar slik at jeg kan få spille noen spill igjen:) Takknemlig for alle innspill:) Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Heisann! Fargene skal være ifra venstre: Rød-Hvit-Grønn-Svart-Grå Jeg har 2 svarte ledninger jeg også,men den ene er noe gråere/mattere i fargen. Bruk derfor den rekkefølgen ovenfor. Lykke til! Mvh Lenke til kommentar
Camilio Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Tusen takk=) Hadde nesten gitt opp nå...kjempemessig, nå må jeg bare finne en loddpistol slik at jeg får testet det:) Vet ingen måte å få takke skikkelig på, men om du skulle ha et data spm en gang så bare send meg en direktemelding via forumet:) ha en fin dag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå