Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjeft! Innrøm at du stussa på det du også! :!:

 

Vurderte nesten å redigere posten min til "feilpost" eller noe... :blush:

 

Edit: Noen som vet om en server som faktisk har stått på siden 80-tallet, eller lenge? Må bli en unix-box det da...

Endret av Smif
Lenke til kommentar
Edit: Noen som vet om en server som faktisk har stått på siden 80-tallet, eller lenge? Må bli en unix-box det da...

"The Uptime-Project, collected data on uptimes from users until 1 March 2007, and the current record for longest uptime is 11 years, 303 days, 20 hours and 57 minutes on a computer running OpenVMS. Rumours mention in January 2008 that Iarnród Éireann had an OpenVMS machine up for 18 years,[1] which was restarted just for Y2K tests."

Lenke til kommentar
Hvordan opplever folket Gnome og mobiltelefoner? Mer spesifikt Sony Ericsson c905. Ved å bare koble telefonen i USB får jeg opp error: -53: Could not claim the USB device. Hva betyr det?

Det er vel en av grunnene til at Windows XP fortsatt er det primære operativsystemet på min laptop. Synkronisering mot mobiltelefon, særlig over Bluetooth er en show-stopper for fullstendig overgang til GNU/Linux på laptopen.

Lenke til kommentar

Nå har Ubuntu 9.04 Beta kommet ut. Laster den ned nå, men har ikke helt bestemt meg for om jeg skal legge det inn eller vente til den endelige utgaven. :)

 

Edit: Endte opp med at jeg la det inn. Ingen problemer så langt annet enn at Pidgin plutselig ble borte. Når jeg først kjørte det havnet kontaktlisten (MSN) under en trykkbar konvolutt i det øvre panelet. Nå er derimot denne konvolutten borte, men det ser ut som om Pidgin fortsatt kjører ettersom jeg har en grønn sirkel ved siden av navnet mitt, samt jeg får opp beskjed om folk som logger inn... Hvordan får jeg kontaktlisten opp igjen? :p

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...