Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det tre som har samme rendringsproblemet med sparebank1.no

Finurlig kode på siden Opera har problemer med å rendre korrekt ved første load...? pussig.

Problemet med iso/sh kan kanskje være oppsettet i Opera for standard behandling av filer, men det høres rart ut at feil skal ligge der når olear får ned en korrupt html fil...

Endret av olefiver
Lenke til kommentar

Skal sies at jeg ikke har konfiguret Opera (har ikke åpnet preference engang (gjør jeg det så greier jeg å ødelegge Opera hver gang)), alt er standard utennom skin.

EDIT: Prøvde opera-10.00-4166.gcc4-shared-qt3.i386, akkurat det samme skjer her, merket også at rendringen på flere sider som fungerte i 9.x nå har blitt dårligere.

Endret av olear
Lenke til kommentar

Tiltrekker meg bugs for tiden.

Har testet ut Virtualbox 2.1 den siste uka, men sliter enorm med en stor bug, nettverket. Blir det for mye load så dør guesten, flere som har samme problem? Liker veldig godt noen av de nye funksjonene i .1 (64bit guest på 32bit host), men er tvunget til å bruke .0 pga dette.

Endret av olear
Lenke til kommentar
Og da har Debian 5.0 nådd release status. Det var jaggu på tide.

Nja, hvis vi sammelinker 3.0 til 4.0 og 4.0 til 5.0 så vil jeg si de har vært kjappe nå :p

Hehe, du sier noe. Får håpe trenden fortsetter. Sier ikke at Debian skal komme ut like ofte som Ubuntu, men en release sykel på 12 mnd er faktisk ganske praktisk. Selv Slackware kommer oftere ut, og det er en mann som står bak Slackware, riktignok med litt hjelp. Debian har et ganske mye større community bak seg, men jeg går ut i fra at det diskuteres mye mer enn det jobbes. Det var det som nå sist forsinket utgivelsen av 5.0, bruk av binære drivere uten tilgang til kildekoden.

Lenke til kommentar

Installerte Debian 5.0 i kveld. Har kjørt Lenny i lengre tid i "testing" modus. Det var godt å få Lenny som Debian Stable. God multimediastøtte i Debian Stable gjør nå at jeg ikke lenger behøver å kjøre Testing branch av Debian. Merket meg forbedring også, at ting henger mer sammen nå.

Lenke til kommentar
Og da har Debian 5.0 nådd release status. Det var jaggu på tide.

Nja, hvis vi sammelinker 3.0 til 4.0 og 4.0 til 5.0 så vil jeg si de har vært kjappe nå :p

Hehe, du sier noe. Får håpe trenden fortsetter. Sier ikke at Debian skal komme ut like ofte som Ubuntu, men en release sykel på 12 mnd er faktisk ganske praktisk. Selv Slackware kommer oftere ut, og det er en mann som står bak Slackware, riktignok med litt hjelp. Debian har et ganske mye større community bak seg, men jeg går ut i fra at det diskuteres mye mer enn det jobbes. Det var det som nå sist forsinket utgivelsen av 5.0, bruk av binære drivere uten tilgang til kildekoden.

Debian har nå mye større repo enn Slackware da, og Slack har kun i386 port.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...