olear Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hehe, kræsjer bare et par ganger pr. dag er ikke akseptabel for meg iallefall Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Da er det tre som har samme rendringsproblemet med sparebank1.no Finurlig kode på siden Opera har problemer med å rendre korrekt ved første load...? pussig. Problemet med iso/sh kan kanskje være oppsettet i Opera for standard behandling av filer, men det høres rart ut at feil skal ligge der når olear får ned en korrupt html fil... Endret 15. februar 2009 av olefiver Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Skal sies at jeg ikke har konfiguret Opera (har ikke åpnet preference engang (gjør jeg det så greier jeg å ødelegge Opera hver gang)), alt er standard utennom skin. EDIT: Prøvde opera-10.00-4166.gcc4-shared-qt3.i386, akkurat det samme skjer her, merket også at rendringen på flere sider som fungerte i 9.x nå har blitt dårligere. Endret 15. februar 2009 av olear Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Informasjon ang. Krita 2. http://www.valdyas.org/fading/index.cgi/ha....html?seemore=y Jeg lever i håpet enda Lenke til kommentar
olear Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Tiltrekker meg bugs for tiden. Har testet ut Virtualbox 2.1 den siste uka, men sliter enorm med en stor bug, nettverket. Blir det for mye load så dør guesten, flere som har samme problem? Liker veldig godt noen av de nye funksjonene i .1 (64bit guest på 32bit host), men er tvunget til å bruke .0 pga dette. Endret 16. februar 2009 av olear Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Skjer dette med alle guests? Har opplevd litt ustabilitet og trøbbel med enkelte gjeste-OS (spesielt nyere versjoner av linux-kjernen), men dette var forsåvidt på en litt eldre versjon av VirtualBox. Lenke til kommentar
olear Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Alle typer guests. Tidligere versjoner av Virtualbox fungerer strålende. EDIT: Også testet med Windows host, samme problem der også. Endret 16. februar 2009 av olear Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Informasjon ang. Krita 2. http://www.valdyas.org/fading/index.cgi/ha....html?seemore=y Jeg lever i håpet enda Skjer ting med Gimp også:-) Håpe de får det på plass snart! Lenke til kommentar
olear Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Sorry, men har gitt opp GIMP. Jeg sitter på 2.4 enda, og oppgraderer ikke før de har fikset alle feilene i 2.6, fjernet UIen og gir meg 100% fargestøtte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ånei, OPPDATERT programvare. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor trolle litt Lenke til kommentar
olear Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen setter pris på fungerende og stabil programvare. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Og da har Debian 5.0 nådd release status. Det var jaggu på tide. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvordan forandrer jeg program som første valg i høyreklikk-menyen i GNOME? Vil f.eks. at Filmavspiller skal være første valg, ikke VLC. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Gå inn i properties på fila og under "Open with".. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Gå inn i properties på fila og under "Open with".. Uuuh, takk. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Og da har Debian 5.0 nådd release status. Det var jaggu på tide. Nja, hvis vi sammelinker 3.0 til 4.0 og 4.0 til 5.0 så vil jeg si de har vært kjappe nå Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Og da har Debian 5.0 nådd release status. Det var jaggu på tide. Nja, hvis vi sammelinker 3.0 til 4.0 og 4.0 til 5.0 så vil jeg si de har vært kjappe nå Hehe, du sier noe. Får håpe trenden fortsetter. Sier ikke at Debian skal komme ut like ofte som Ubuntu, men en release sykel på 12 mnd er faktisk ganske praktisk. Selv Slackware kommer oftere ut, og det er en mann som står bak Slackware, riktignok med litt hjelp. Debian har et ganske mye større community bak seg, men jeg går ut i fra at det diskuteres mye mer enn det jobbes. Det var det som nå sist forsinket utgivelsen av 5.0, bruk av binære drivere uten tilgang til kildekoden. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har prøvd Debian litt, ble bare irriter over at jeg fikk norsk, svensk, dansk og engelsk språk på en gang, selv om jeg bare hadde krysset av for norsk og engelsk. Så jeg gikk over til Arch, mye bedre. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Installerte Debian 5.0 i kveld. Har kjørt Lenny i lengre tid i "testing" modus. Det var godt å få Lenny som Debian Stable. God multimediastøtte i Debian Stable gjør nå at jeg ikke lenger behøver å kjøre Testing branch av Debian. Merket meg forbedring også, at ting henger mer sammen nå. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Og da har Debian 5.0 nådd release status. Det var jaggu på tide. Nja, hvis vi sammelinker 3.0 til 4.0 og 4.0 til 5.0 så vil jeg si de har vært kjappe nå Hehe, du sier noe. Får håpe trenden fortsetter. Sier ikke at Debian skal komme ut like ofte som Ubuntu, men en release sykel på 12 mnd er faktisk ganske praktisk. Selv Slackware kommer oftere ut, og det er en mann som står bak Slackware, riktignok med litt hjelp. Debian har et ganske mye større community bak seg, men jeg går ut i fra at det diskuteres mye mer enn det jobbes. Det var det som nå sist forsinket utgivelsen av 5.0, bruk av binære drivere uten tilgang til kildekoden. Debian har nå mye større repo enn Slackware da, og Slack har kun i386 port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå