jonnor Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fordi cache skriver til disk. Kjør en liten cache på tmpfs? Lenke til kommentar
olear Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Programmet er ødelagt, da skal ikke jeg gå rundt feilen. Btw, slår jeg på cache igjen så nekter den fremdeles å rendre sidene, må slette innstillinger og reinstallere Opera for å få ting tilbake til normalt. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Programmet er ødelagt, da skal ikke jeg gå rundt feilen. Btw, slår jeg på cache igjen så nekter den fremdeles å rendre sidene, må slette innstillinger og reinstallere Opera for å få ting tilbake til normalt.Da er det ihvertfall på sin plass å rapportere feilen, mener jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er enklere å bare bruke en annen browser vil nå jeg si. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I helvete !! Quake 3 kræsja hele ubuntu instalasjonen min etter at jeg prøvde å kjøre det i wine why oh why ? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er enklere å bare bruke en annen browser vil nå jeg si. For da blir jo feilen sikert fikset mener jeg Lenke til kommentar
olear Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Programmet er ødelagt, da skal ikke jeg gå rundt feilen. Btw, slår jeg på cache igjen så nekter den fremdeles å rendre sidene, må slette innstillinger og reinstallere Opera for å få ting tilbake til normalt.Da er det ihvertfall på sin plass å rapportere feilen, mener jeg. Hvor er bugtrackeren til Opera? Er enklere å bare bruke en annen browser vil nå jeg si. Forslag? FF3 suger, Opera er buggy, Konqueror er for gammel, Midori er for ny, Epiphany er mellom to steiner. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I helvete !! Quake 3 kræsja hele ubuntu instalasjonen min etter at jeg prøvde å kjøre det i wine why oh why ? Quake 3 har jo egen linux versjon. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor er bugtrackeren til Opera? Her: https://bugs.opera.com/wizard/ Informasjon: http://www.opera.com/support/bugs/ Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Programmet er ødelagt, da skal ikke jeg gå rundt feilen. Btw, slår jeg på cache igjen så nekter den fremdeles å rendre sidene, må slette innstillinger og reinstallere Opera for å få ting tilbake til normalt.Da er det ihvertfall på sin plass å rapportere feilen, mener jeg. Hvor er bugtrackeren til Opera? Er enklere å bare bruke en annen browser vil nå jeg si. Forslag? FF3 suger, Opera er buggy, Konqueror er for gammel, Midori er for ny, Epiphany er mellom to steiner. Epiphany er ville vært bra hvis bare webkit støtten hadde vært stabilisert. Lenke til kommentar
olear Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor er bugtrackeren til Opera? Her: https://bugs.opera.com/wizard/ Informasjon: http://www.opera.com/support/bugs/ Note: Due to the sensitive nature of the data in our tracking system, no public list of known bugs is available. Orker ikke de, orker ikke jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Korleis kan du påstå at konqueror er gamalt? Sit for augneblikket med Konqueror 4.2 køyrande, og så vidt eg veit så er ikkje det spesielt gamalt. Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Selv har jeg flere ganger prøvd å skifte til conkeror, men det funker rett og slett ikke. Den er basert på mozilla, og dermed _altfor_ treig og sirupsaktig for min del. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg hadde håpa på at qt-versjonen av firefox skulle komme seg, men det ser jo ikke ut til å ha kommet noen flere nyheter fra den gården på veldig lenge Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Sitter faktisk nå og tester conkerer igjen. Den virker faktisk kjappere enn sist. SÅ nå spørs det bare hvordan det ligger ann med å ha mange tabs oppe samtidig... Edit: Faktisk er conkeror blitt utrolig deilig. Eneste som mangler er en bedre bokmerkesystem (helst synkroniserbart slik som operas), samt ordentlig session-handling. Men jeg tror jammen meg at den er blitt bra nok til at jeg tar den i bruk. (Så _utrolig_ deilig å sitte og skrive innleggene mine på forumet i emacs. Ordentlig emacs. *sukk*) Så fra nå av kan jeg leve hele livet mitt i Emacs. Endret 2. februar 2009 av cyclo Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hmm, Conkeror ligger i community-brønnen i Arch nå. Da tror jeg at jeg også må gi det en ny sjanse. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som vet om andre BitTorrent-klienter enn TorrentFlux som kan kjøre på LAMP? Apache+PHP+MySQL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå