Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@jorgis:

Leste det samme for noen timer siden. Leste også i Phoronix forumet at de har mistanke om at det kan være på kernel stadiet at forskjellene ligger. Så de skal teste bla Fedora på samme måten for å finne ut om det er Ubuntu eller om det gjelder flere distroer. De skal vist også gjenta testen av Ubuntu på annen hardware for å være sikker så vi får vell mer svar etterhvert.

Dette er uansett viktig å få klarhet i.

Endret av Sn3ipen
Lenke til kommentar
Noen som vet om javaløsningen for 64bits Linux vil fungere med Skandiabanken?
Jepp, det funker.

Takker - da har jeg 64bits inne - får se hvordan det går. Har lagt til medibuntu samt repos for tredjepartsprogramvare men Opera er ikke å finne? Er ikke en versjon sluppet med støtte for Ubuntu Ibex?
Lenke til kommentar

Noen som vet om kjernepatchen som kom til ubuntu i dag gjør det er mulig å oppdatere til 2.6.24-21-kjernen på en pc med nvidia 8800gt uten å få et ustabilitetshelvete? Det første forsøket på -21 skulle jo aldri vært lansert.

red@effikan: takk for tipset.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Håper de får fikset Firefox snart. Jeg kan ikke sjekke Fronter uten at det fryser. Det fryser også hver gang jeg lukker en youtube-fane der jeg har sett film. Ellers er lyden veldig ustabil. Vet ikke hva det skyldes, men hvis jeg har vært på en side med lyd/film/musikk i Firefox må jeg avslutte nettleseren før jeg får lyd i f.eks. MPD. Det samme gjelder andre veien. Veldig teit. Vet det har vært litt sånn tidligere også, men aldri så ille som dette.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Jeg gleder meg som en unge til å ta i bruk den ferdige utgaven av Ubuntu 8.10. Jeg håper mest mulig fungérer fra dag én denne gangen.

Klarte ikke å holde meg, så installerte siste versjon(gikk for 64bits denne gangen). Alt hardware fungerte uten videre, oppløsningen på min 24" lcd ble satt korrekt. Noen få bugs men alt i alt virker alt veldig bra etter to dagers bruk. nVidia driveren gikk skeis, men det nye gui for Xorg fungerte supert og gav meg tilbake oppsettet som hadde fungert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...