Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Linus Torvalds provoserer igjen http://torvalds-family.blogspot.com/2008/10/candyland.html Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Torswin: Dette passet jo ikke i denne traaden, selv om det er Torvalds som sier det Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ubuntu 7.04 to 8.10 Benchmarks: Is Ubuntu Getting Slower? Veldig trist å lese, spesielt når jeg kan huske at i tidligere changelogs for ubuntu var ytelsesforbedringer et vanlig syn... Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) @jorgis: Leste det samme for noen timer siden. Leste også i Phoronix forumet at de har mistanke om at det kan være på kernel stadiet at forskjellene ligger. Så de skal teste bla Fedora på samme måten for å finne ut om det er Ubuntu eller om det gjelder flere distroer. De skal vist også gjenta testen av Ubuntu på annen hardware for å være sikker så vi får vell mer svar etterhvert. Dette er uansett viktig å få klarhet i. Endret 27. oktober 2008 av Sn3ipen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har oppgradert til 8.10 rc nå, men får fortsatt ikke nett Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva slags nettverkskort har du? Lenke til kommentar
Del Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Noen som vet om javaløsningen for 64bits Linux vil fungere med Skandiabanken?Jepp, det funker. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som vet om javaløsningen for 64bits Linux vil fungere med Skandiabanken?Jepp, det funker. Takker - da har jeg 64bits inne - får se hvordan det går. Har lagt til medibuntu samt repos for tredjepartsprogramvare men Opera er ikke å finne? Er ikke en versjon sluppet med støtte for Ubuntu Ibex? Lenke til kommentar
Del Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du spør om pakker til en distribusjon som ikke finnes Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har dere fått med dere at: Crossover er gratis i dag! Dette er et resultat av at oljeprisen ble så lav Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Du spør om pakker til en distribusjon som ikke finnes La til Opera sin egen pakkebrønn for Ubuntu* i Ubuntu 8.10 og det fungerer helt fint(så langt :-/) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Noen som vet om kjernepatchen som kom til ubuntu i dag gjør det er mulig å oppdatere til 2.6.24-21-kjernen på en pc med nvidia 8800gt uten å få et ustabilitetshelvete? Det første forsøket på -21 skulle jo aldri vært lansert. red@effikan: takk for tipset. Endret 28. oktober 2008 av NgZ Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Alle intervjuene gjort på Linuxfoundation sin kernelsummit har nå blitt sluppet. https://www.linuxfoundation.org/events/Kern...mit+2008/video/ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ojasann.. Nye startsida til Ubuntuthingyen var minimalistisk: http://start.ubuntu.com/8.10/ Me likes Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ojasann.. Nye startsida til Ubuntuthingyen var minimalistisk:http://start.ubuntu.com/8.10/ Me likes Pent! Min startside fra nå av. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg gleder meg som en unge til å ta i bruk den ferdige utgaven av Ubuntu 8.10. Jeg håper mest mulig fungérer fra dag én denne gangen. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Håper de får fikset Firefox snart. Jeg kan ikke sjekke Fronter uten at det fryser. Det fryser også hver gang jeg lukker en youtube-fane der jeg har sett film. Ellers er lyden veldig ustabil. Vet ikke hva det skyldes, men hvis jeg har vært på en side med lyd/film/musikk i Firefox må jeg avslutte nettleseren før jeg får lyd i f.eks. MPD. Det samme gjelder andre veien. Veldig teit. Vet det har vært litt sånn tidligere også, men aldri så ille som dette. Endret 29. oktober 2008 av qweac Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg gleder meg som en unge til å ta i bruk den ferdige utgaven av Ubuntu 8.10. Jeg håper mest mulig fungérer fra dag én denne gangen. Klarte ikke å holde meg, så installerte siste versjon(gikk for 64bits denne gangen). Alt hardware fungerte uten videre, oppløsningen på min 24" lcd ble satt korrekt. Noen få bugs men alt i alt virker alt veldig bra etter to dagers bruk. nVidia driveren gikk skeis, men det nye gui for Xorg fungerte supert og gav meg tilbake oppsettet som hadde fungert. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har ikke hatt noe annet enn problemer med 8.10 foreløpig på en maskin som har kjørt mange av de tidligere *buntu alpha utgavene uten problemer på samme maskin. Får håpe at final ikke blir like kjip for min del. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 La inn x64 utgaven på tirsdag 28. og er så langt meget fornøyd. Så nå er snart Vista installasjonen en saga blott, den startes kun på "patch tuesday" :-) . atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå