Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte på ABS (kildekode-repo'et, eller hva det er.

Men Hmm.. Tror det blir Arch med LXDE og KDE4 (må prøve ut begge deler.) Må bare skrive to stk seminaroppgaver først. Jeg har jo vært flink og gjort det de siste dagene, i stedet for å surfe på forum. :hmm:

Lenke til kommentar

Er ikke libflashsupport for PulseAudio-stötte da? Flash 10 bruker ikke/funker ikke med libflashsupport etter det jeg har hört. Det har lagt inn direkte stötte for PulseAudio i Flash 10, men at den plutselig skal slutte aa funke med alt annet er jo bare taapelig.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

OSS har sin egen, da Flash9 sluttet å støtte OSS. Libflashsupport emulerer ALSA slik at jeg får lyd i OSS. Synes det er rart det ikke fungerer lengre, har de blitt PA-only :p

EDIT: Forklarer fremdeles ikke krasjen, lyd-problemet skal jeg alltids greie å fikse.

EDIT2: Mulig libflashsupport må oppdateres i forhold til 10'ern. Får sjekke litt rundt

Endret av olear
Lenke til kommentar
Nei, det er ikke lov :) Og i forhold til tekst i spoilertag: da vet du nøyaktig ingenting.

Det var vel mitt poeng også.

Jeg venter bare på at Alsa skal få ordentlig støtte for lydkortet mitt. Mikrofonene (den innebygde og mikrofoninngangen) bytter "plass" (om de er mic1 eller 2) sånn innimellom når de har lyst. Og så må jeg bytte frem og tilbake et par ganger før noe virker. Gjør skyping noe.. interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...