Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Har gått over til Linux Mint fra Windows XP, og vil påstå overgangen har vært veldig smooth. Kan ikke komme på å ha hatt noen problemer. Har tidligere prøvd både Ubuntu og Fedora, men da med diverse hardware-problemer.

 

Men så har jeg klart å fjerne teksten/programmene som ligger på panel-linjen. Så nå får jeg bare byttet mellom programmene ved å alt+tabbe. Hvordan får jeg dette tilbake?

post-41924-1222957959_thumb.png

Lenke til kommentar

Ahh.. :) Eg fekk ikkje med meg den delen av teksta. Eg lurer nemleg sjølv på om eg skal bestille 5930, men lurer på korleis støtta for Ubuntu er på den. Det virkar som om produsentar som sel maskinene med Windows er fast bestemt på at maskina skal BEHALDE Windows =/ Og ja, er litt interessert i om injection vert støtta :p

Lenke til kommentar

Vel, på informatikk første året blir Ubuntu betegnet som "skummelt". Jeg skal fremdeles score noen nerdepoeng:

Kryptert root filsystem, custom latterlig tøff bootsplash, wmii(det er nerd, kan du ikke det så vil du ikke klare å bruke dataen). Vim skal brukes aktivt, og det fåtall av linjer jeg skriver for windows kompileres selvsagt under linux med mingw32. Skal også påpekes at mobilen min er Neo freerunner. Ta på meg nå, ble e-penisen min større nå? Greit nok, det skal litt til for å øke størrelsen på noe som helst i denne tråden <3

Lenke til kommentar

Hva? Ubuntu skummelt? Brukes ikke Linux i undervisningen? I løpet av siste måneden har jeg hørt 3 ulike forelesere på UIO si at "og til de av dere som ikke bruker Linux, kan like greit sette i gang og lære det straks, for man kommer ikke langt på ifi uten å kunne linux" eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...