Gå til innhold

Den frie kafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, etter min mening er ikke dette noe verdt aa teste, Chrome gjor ikke noe annet en aa kraesje. Er ogsaa utrolig treig, og UI'en og fontene er ikke helt bra, regner med at dette er Crossover sin feil (hvis ikke har Google gjort en daarlig jobb). 11 dager er tydligvis ikke nok :p

 

Chrome gjennom crossover er absolutt ikke å teste etter min mening heller. Men måtte jo teste selv om jeg hadde lest det olear hadde skrevet :!:

Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt høyere oppløsning enn den tillater..
Da får du plukke frem en xorg.conf fil. Du kan fint sette opp xorg.conf som før hvis du ikke er fornøyd med jobben systemet gjør. For nyere skjermer bør imidlertid alt skje som det skal, slik at du får alt satt opp riktig automagisk. Ingen problemer med husets tre flatskjermer her, men en gammel Compaq CRT måtte ha en tilpasset modeline i xorg.conf for å få riktig oppløsning.
Lenke til kommentar
Du drar nok ikkje så mange damer på byen med den setningen der ;). Korleis er mobilen på andre områder? :)

 

Boss for øyeblikket, jeg sliter med WSOD etter resume. Telefonen er på å fungerer, men glamo-chipen dør etter suspend/resume. Også fungerer ikke 3g-sim kortet heller. Minus det er telefonen helt konge. Er fornøyd, men det er småting som er helt latterlig. Og siden dokumentasjonen for skjermdriveren er kun tilgjengelig for openmoko-dev via en NDA. Haha, så det blir ingen fix med engang.

Endret av data_jepp
Lenke til kommentar
Du drar nok ikkje så mange damer på byen med den setningen der ;)

:!: You got that right!

 

Men who cares, jeg har en GPS med Linux kernel, og den har innebygget trønderdame som maser og kjaser...

 

Del I går, 19:09

Det er nytt for å øke brukervennligheten

So, hvilken Ubuntu snakker dere om her egentlig, er det mini.iso, server install, eller noe annet nytt og spenndene jeg burde prøve? ;)

Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt høyere oppløsning enn den tillater..
Da får du plukke frem en xorg.conf fil. Du kan fint sette opp xorg.conf som før hvis du ikke er fornøyd med jobben systemet gjør. For nyere skjermer bør imidlertid alt skje som det skal, slik at du får alt satt opp riktig automagisk. Ingen problemer med husets tre flatskjermer her, men en gammel Compaq CRT måtte ha en tilpasset modeline i xorg.conf for å få riktig oppløsning.

Dette gjelder en TV, så skulle gjerne hatt 720p, men maks er 1024 * 768..

 

Prøvde med modeline, men da ble alt tull og maks ble satt ned til 800*600. Får vel fikle en stund til tenker jeg, har forresten hatt problemer med den TV og 720p oppløsning i både Debian og openSUSE tidligere, Vista takler det derimot fint.. :roll:

 

 

Btw, noen som vet et program som gjør at du kan styre musikk igjenom SSH?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...