Gå til innhold

Den frie kafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For øyeblikket er vi bare litt over 27000, men Kina er jo godt over 100k nå da...

Uansett, veit ikke om alle har fått med seg oversikten; så i tilfelle:

http://www.spreadfirefox.com/en-US/worldrecord

Menne er jo litt tamt dette da; mulig det har en sammenheng med at alle som kjører GNU/Linux har tatt den ned fra et repo eller noe slikt. Mulig det er for tidlig på dagen eller noe slikt for store deler av verden - men USA har jo en imponerende størstepart av nedlastningene da.

Lenke til kommentar

Nå må du omformulere deg for det du skriver gir pent lite mening.

Hva mener du? Alternativ til Visual Studio .NET? I sa fall anbefaler jeg Eclipse.

Eller en server som kjører asp.net-sider(og webkontrollene) så kan mod_mono kjøre asp.net 2.0 sider.

Eller mener du en control/widget til programmer som huser en webleser? Til dette har man mange måter forskjellige måter å "huse" Gecko(renderingsmotoren til Firefox) i programmene sine. (Man kan også gjøre dette med WebKit.)

Men som sagt, nå bare prøver jeg å gjette hva du mener... for det er umulig å skjønne hva du mener.

Lenke til kommentar

Det er kome ny catalyst driver (8.6) til ATi osv osv.

Eg installerte denne (lasta ned frå amd.com), men når eg opnar ati control center står det:

Driver version: 8.50.3

Vil det seia at oppgraderinga ikkje gjekk som det skulle?

Lenke til kommentar
Angående Compiz.

Er det mulig med et to-skjerm oppsett å få to uavhengige kuber, eller blir det en?

Hvordan fungerer det?

Mener på å ha fått til begge deler :)

Genialt!

Da skal jeg gå hardt inn for å få dette til. Er nokså ny når det gjelder GNU/Linux, men med alle disse mulighetene er det ikke sjangs at jeg går tilbake til XP.

Lenke til kommentar
Det er kome ny catalyst driver (8.6) til ATi osv osv.

Eg installerte denne (lasta ned frå amd.com), men når eg opnar ati control center står det:

Driver version: 8.50.3

Vil det seia at oppgraderinga ikkje gjekk som det skulle?

8.5 het i hvert fall 8.493.1 når man pakker den ut manuelt. Så sannsynligvis har alt gått bra=) Endret av luser32
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hvis dere ser på FF sitt nedlastningskart her http://www.spreadfirefox.com/en-US/worldrecord så er Svalbard og Jan Mayan skilt ut fra Norge - hvorfor den gang de tilhører det norske kongeriket?

Svalbard og Jan Mayen er berre under norsk administrasjon, men ikkje under Kongeriket Noreg. Les meir her

Står i §1 i Kongeriget Norges Grundlov, given i Rigsforsamlingen paa Eidsvold den 17de Mai 1814:

Kongeriget Norge er et frit, selvstændigt, udeleligt og uafhændeligt Rige. Dets Regjeringsform er indskrænket og arvelig monarkisk.

Lenke til kommentar

Hva det står på wikipeida stemmer ikke med hva du skriver, Torswin

Et norsk biland kan avstås til andre stater uten at det strider mot Norges grunnlovs § 1.

Norske biland er Bouvetøya, Peter 1.s øy og Dronning Maud Land. Peter 1.s øy og Dronning Maud Land, men ikke Bouvetøya, er omfattet av Antarktis-traktaten. Svalbard og Jan Mayen er en del av Kongeriket Norge, og er således ikke regnet som biland. Det er imidlertid antatt at også disse områdene kan avstås uten grunnlovsendring, ettersom de ble innlemmet i riket ved vanlig lov, og ikke var en del av Norge da Grunnloven ble til.

Norge har besittelser utenfor fastlandet disse er ofte omtalt som biland. Norges største biland er Dronning Maud Land den fikk i 2008 besøk av statsminister Jens Stoltenberg.

Endret av olefiver
Lenke til kommentar
Bare et kjapt ja/nei-spørsmål her; kan jeg regne med at Mobilt Bredbånd fra Telenor skal funke stort sett ut av boksen (Ubuntu 8.04), med unntak av tilkoblingsinformasjon (med enten gnome-ppp eller umtsmon)?

Får snart mobilt bredbånd fea Netcom her i huset. Skal teste det å gi tilbakemelding så fort er i hus. Regner med det ikke er store forskjellen mellem telenor oh Netcom sin sender.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...